جراحی زیبایی

لیزر لیپولیز شکم

لیزر لیپولیز شکم

داشتن یک شکم بزرگ و پهلوهای پهن هیچکس را خوشحال نمی کند، چرا که چنین مشکلاتی نه تنها زیبایی اندام شما را از بین می برد بلکه سلامت جسمانی بدن شما را نیز تهدید می کند؛ بنابراین همواره افراد به دنبال آن هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن و سایز ایده آل خود دست یابند. با استفاده از لیزر لیپولیز شکم در کوتاه ترین زمان ممکن می توان حجم انبوهی از توده های چربی شکم را آب کرد و به وزن و سایز دلخواه رسید. اما این موضوع هم قابل انکار نیست که رسیدن به وزن ایده آل و آب کردن چربی های بدن به ورزش های سخت و طولانی مدت نیاز دارد.

لیزر لیپولیز از جمله روش های نوین و جدید در زمینه پیکر تراشی است که به وسیله دستگاه لیزر انجام شده و به صورت غیر تهاجمی به رفع دائمی چربی های بدن می پردازد. به همین جهت اغلب افراد همیشه به دنبال سریع ترین  لراه برای لاغری اندام خود می باشند. لذا با وجود تکنولوژی های پیشرفته دنیای امروز این اتفاق دور از باور نیست و با انجام عمل لیزر لیپولیز شکم می توانند به رویای زیبایی اندام خود دست پیدا کنند.

در عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم علاوه بر از بین بردن چربی های نواحی مختلف بدن، جراح متخصص زیبایی سعی دارد با کشیدن پوست از بروز مشکلاتی همچون افتادگی و شل شدگی های پوست پس از لاغری جلوگیری نماید.

بنابراین به کمک لیزر لیپولیز شکم می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن از شر توده های انبوه چربی در اطراف شکم و پهلوهای خود خلاص شوید.

لیزر لیپولیز شکم برخلاف سایر عمل های جراحی زیبایی عوارض چندانی برای بیمار نداشته و همچنین بیمار می تواند در عرض چند روز پس از عمل لیزر لیپولیز شکم به زندگی روزمره خود بازگردد؛ اما لازم است که پیش از انجام هر گونه اقدام در این زمینه در ارتباط با چگونگی انجام این عمل زیبایی، عوارض و مزایای آن و … آشنا باشید و اطلاعات کافی در این زمینه را از قبل کسب نمایید.

در نتیجه اگر شما هم قصد دارید در کوتاه ترین زمان ممکن و به کمک یک روش بی دغدغه و کم خطر به سلامت اندام و تناسب وزن برسید، به شما توصیه می کنیم با یک جراح متخصص زیبایی مشورت نموده و از او در ارتباط با چگونگی انجام عمل های پیکر تراشی و روش های گوناگون لیزر لیپولیز شکم راهنمایی بخواهید.

 عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد لیزر لیپولیز شکم یک روش نوین در زمینه عمل های زیبایی می باشد که به کمک آن می توانید در کوتاه ترین زمان چربی های شکم و پهلوهای خود را آب کرده و بدون تحمل عوارض خطرناک عمل های زیبایی به سایز و وزن دلخواه خود برسید.

برای انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم جراح متخصص زیبایی ابتدا محلول بی حس کننده را به نواحی مورد نظر در بدن تزریق نموده و سپس تحت بی حسی موضوعی یک سوراخ کوچک روی پوست بیمار ایجاد می کند. حالا از طریق سوراخ ایجاد شده میله کانولا که دارای قطر تقریبی 1 الی 2 میلی متر و حاوی فیبر نوری می باشد را وارد پوست بیمار نموده و سپس با انجام حرکات رفت و برگشت ملایم میله و به وسیله انرژی لیزر به تخریب بافت های چربی می پردازند و در نهایت سلول های چربی که طی این فرآیند پاره شده اند به وسیله دستگاه ساکشن یا فرآیندهای متابولیسمی طبیعی خود بدن تخلیه شده و از بدن خارج می شود.

همچنین لازم به ذکر است که طی این فرآیند انرژی لیزر تنها به لایه دوم پوست اثر کرده و لذا این امر موجب جمع و سفت شدن پوست می شود و از شل شدگی و افتادگی پوست پس از لاغری جلوگیری به عمل می آورد.

نحوه تماس لیزر با بدن بیمار در این عمل زیبایی موجب بسته شدن عروق خونی کوچک شده و لذا عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم در مقایسه با سایر عمل های زیبایی از جمله عمل لیپوساکشن از عوارض کمتری از جمله خونریزی، ورم، کبودی پوست و دوره های نقاهت طولانی مدت برخوردار است.

چه افرادی برای انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم مناسب هستند؟

لیزر لیپولیز شکم همواره به افرادی توصیه می شود که تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن حجم کمی از توده های چربی نواحی مختلفی از بدنشان را از بین ببرند یا گاهی ممکن است از بین بردن چربی ها در برخی نواحی بدن کار دشواری به نظر می رسد، به طوری که انجام حرکات سنگین ورزشی نیز پاسخگوی این کار نمی باشد به همین جهت به افراد توصیه می شود در چنین مواردی از روش لیزر لیپولیز شکم برای از بین بردن چربی های نواحی مختلف بدن خود استفاده نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که همه افراد می توانند از عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم برای آب کردن چربی های شکم و پهلوی خود استفاده کنند؛ اما بهتر است این عمل زیبایی را در شرایط سنی بالای 18 سال انجام داد و پیش از هر گونه اقدامی با یک جراح متخصص زیبایی در این رابطه مشورت کرد.

در واقع باید گفت که جراح متخصص زیبایی علاوه بر آنکه اطلاعات کافی و دقیق در زمینه انجام انواع عمل های زیبایی را همراه با تجربه به دست آورده، می تواند شرایط جسمانی و سلامتی بدنی شما را نیز بررسی نموده و براساس عملکرد بدن و شرایط جسمانی شما بهترین راه حل را به شما ارائه دهد؛ بنابراین همواره بهترین راه برای انجام هر گونه عمل زیبایی مشورت با یک جراح متخصص زیبایی است تا بتوانید بهترین و مناسب ترین روش درمانی را برای مشکلات خود انتخاب نموده و به انجام رسانید.

سوالات متداول لیزر لیپولیز شکم

1-طول مدت زمان انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز و لیزر لیپولیز شکم چقدر است؟

به طور متوسط طول مدت انجام لیزر لیپولیز بین 1 الی 3 ساعت به طور متغیر می باشد و همچنین زمان انجام این عمل به وسعت محل انجام لیزر بستگی دارد؛ اما طول مدت انجام لیزر لیپولیز شکم حدود 1 الی 1.5 ساعت می باشد.

2-آیا لازم است که پس از انجام لیزر لیپولیز شکم بیمار در بیمارستان یا کلینیک بستری باشد؟

همانطور که گفته شد بسته به محل انجام لیزر لیپولیزشکم و وسعت این محل ممکن است که جراح متخصص زیبایی از بیهوشی موضعی یا عمومی برای بیمار استفاده کند، به همین جهت گفته می شود برخی بیماران چند ساعت پس از انجام عمل لیپولیز مرخص می شوند و در مقابل بیمارانی که تحت بیهوشی عمومی عمل شده اند، حدود 24 ساعت پس از عمل در بیمارستان بستری شده و تحت نظر قرار می گیرند.

3-چه کسانی نمی توانند عمل لیزر لیپولیزشکم را انجام دهند؟

براساس توصیه های پزشکی و آیین نامه ها برخی افراد که دارای شرایط خاص بوده و از برخی بیماری ها رنج می برند قادر به استفاده از عمل زیبایی لیپولیز شکم نمی باشند و از جمله این افراد می توان به افرادی که دارای بیماری های کلیوی، سرطان و بیماری های قلبی و عروقی هستند اشاره کرد. همچنین کسانی که در بدنشان پیچ و مهره وجود دارد نمی توانند از لیزر لیپولیز شکم برای رسیدن به تناسب اندام خود استفاده کنند.

4-دوره بهبود و نقاهت پس از عمل لیزر لیپولیز شکم چه مدت می باشد؟

دوره نقاهت و بهبودی پس از عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم نسبت به سایر روش ها و عمل های زیبایی کوتاه بوده به طوری که گاها برخی بیماران پس از یک هفته استراحت می توانند به زندگی عادی خود برگشته و فعالیت سبک و سنگین خود را در طول روز، از دوباره آغاز نمایند.

5-عمل زیبایی لیزر لیپولیز شکم نسبت به سایر عمل های پیکر تراشی از چه مزایایی برخوردار است؟

همانطور که گفته شد روش لاغری شکم توسط لیزر لیپولیز نسبت به سایر روش های درمانی بی خطرتر بوده و شما عوارض کمتری را تحمل می نمایید. همچنین دوره نقاهت کوتاه و بالا بودن روند بهبودی پس از عمل در لیزر لیپولیز از جمله مهم ترین مزایای این روش می باشد و لذا با توجه به سرعت بالای این روش در زمینه ی از بین بردن چربی های انبوه بدن و روند بالای دوره بهبودی بیمار، امروزه لیزر لیپولیز یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در زمینه پیکر تراشی به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *