جراحی زیبایی

فرم دهی بینی بدون جراحی

فرم دهی بینی بدون جراحی

اگر از فرم بینی خود ناراضی هستید و از جراحی زیبایی بینی به روش باز می ترسید، فرم دهی بینی بدون جراحی یک انتخاب هوشمندانه برای شما محسوب می شود. روش های مختلفی که برای فرم دهی بینی بدون جراحی به کار بسته می شود شامل تزریق ژل یا حتی آنزیم و استفاده از نخ و دستگاه های حرارتی می باشد. توجه داشته باشید که هر یک از این روش ها برای همه زیباجویان مناسب نیست و این مشاور و متخصص زیبایی است که می تواند روش مناسب را برای شما انتخاب نماید.

فرم دهی بینی بدون جراحی در 5 دقیقه

فرم دهی بینی در 5دقیقه برای زیباجویان با افتادگی نوک بینی و دارای قوز با روش فیلر انجام می شود. ابتدا بی حسی موضعی بینی انجام می شود،.زمان این بیحسی ۱۰ دقیقه و زمان لازم برای انجام تزریق فقط ۵ دقیقه میباشد. در این روش بینی به هیچ وجه بزرگتر نمی‌شود و تغییری در سایز بینی اتفاق نمی افتد. درد در این روش بسیار کم و قابل چشم پوشی است. فیلر تزریقی هیچ گونه عوارضی نداشته و ماندگاری این روش اصولا یک تا سه سال می باشد. بعد از تزریق فیلر به بینی هیچ نقاهتی وجود ندارد.

قبل و بعد فرم دهی بینی بدون جراحی با تزریق فیلر
در مورد فرم دهی بینی در 5 دقیقه برای بینی‌های بزرگ و گوشتی از آنزیم هیالاز استفاده می شود. این آنزیم چربی و ورم زیر پوست را از بین برده و باعث جمع و کوچک شدن بینی گوشتی می شود. روند تزریق آنزیم به بینی نیز 2 الی 5 دقیقه است. به علت استفاده از سوزن انسولین برای تزریق آنزیم به بینی درد بسیار خفیفی حس می شود. ۵ روز بعد از تزریق آنزیم از چسب های مخصوص فرم دهی بینی استفاده می شود و اثر آن ۴۸ ساعت بعد از تزریق آغاز می شود. بسته به نوع بینی و نظر پزشک تزریق آنزیم به بینی بین یک تا ۶ جلسه قابل انجام است.

روش های مختلف فرم دهی بینی بدون جراحی

برخی از افراد فکر می کنند که برای فرم دهی بینی بدون جراحی فقط یک روش وجود دارد که این تصور اشتباه است. به طور کلی بسته به مشکلی بینی روش های مختلف مطرح می شود. هر یک از روش ها نتیجه خاص خود را به همراه دارند.

فرم دهی بینی بدون جراحی با تزریق ژل و آنزیم

زیباجویانی که دوست دارند سایز بینی خود را کوچک کنند می توانند از روش فرم دهی بینی بدون جراحی با تزریق ژل و آنزیم استفاده نمایند. کسانی که بینی استخوانی دارند این تصور را می کنند که قطعاً نیاز به جراحی خواهند داشت. بینی های استخوانی قوزدار توسط ژل لیفت شده و مشکل آن برطرف می شود. در این روش از ماده ای به نام فیلر استفاده می شود. این ماده در بخش های فرو رفته بینی ریخته شده تا همه نقاط بینی یکسان باشد. فیلر سبب می شود که بینی پر شده و صاف به نظر برسد. این روش برای کسانی که دچار افتادگی بینی هستند نیز مناسب است. مثلاً اگر افتادگی در نوک بینی وجود داشته باشد می توان از این روش استفاده کند.

زیباجویانی که بینی گوشتی دارند نیز می توانند با بهره بردن از روش تزریق آنزیم به بینی کوچک و استخوانی دست یابند. این روش بسیار به زیباجویانی که بینی گوشتی دارند توصیه می شود. زیرا اغلب جراحی زیبایی بینی با روش جراحی برای بینی های گوشتی برگشت پذیر است. این در حالی است که تزریق آنزیم به بینی گوشتی راهکاری دائمی تر است.

فرم دهی بینی بدون جراحی با نخ

فرم دادن بینی با نخ

برای فرم دهی بینی بدون جراحی، روش دیگری به جز ژل نیز وجود دارد. در این روش لیفت بینی با نخ انجام می شود. این روش بسیار پرطرفدار است و سبب می شود که بینی بدون عمل خوش فرم باشد. در واقع این روش هم هزینه کمتری به همراه دارد و سریع و بدون عارضه است. کسانی که قصد کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی دارند، قطعاً از این روش استفاده می کنند. اگر دوست دارید بینی سر بالا داشته باشید این روش برای شما بهترین گزینه محسوب می شود. در این روش نخ بدون برش پوست از زیر آن عبور داده شده و در محل مورد نظر فیکس می شود. نخ ها در نوک و پل بینی ایجاد می شوند و سبب تحریک کلاژن سازی خواهند شد. پس از گذشت مدت کوتاهی بینی فرم می گیرد. این روش در عرض 15 الی 30 دقیقه صورت می گیرد و دردی ندارد.

جدیدترین تکنیک فرم دهی بینی بدون جراحی

یکی از جدیدترین روش های فرم دهی بینی بدون جراحی، استفاده از پلاسما جت بینی است. دستگاه پلاسما جت و پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در لیفت بینی هستند. لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت به واسطه پروب های مخصوصی صورت می گیرد. این پروب ها سبب لیفتینگ بینی با ایجاد فرکانس بالا می شوند. در نهایت نیز لیفت بینی و اپیدرم در نقاط مختلف صورت می گیرد. پلاسما ماده ای شبیه به گاز با حرارت بالا است. این گاز در برخورد با پوست سرد می شود.

روش جدید دیگر نیز وجود دارد که به واسطه دستگاه پلکسر صورت می گیرد. در این روش بینی لیفت می شود. تفاوت این روش و روش قبل روی قدرت دستگاه ها است.

فرم دهی بینی بدون جراحی با دستگاه های جدید

فرم دهی بینی بدون جراحی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که مشکل عدم قرینگی در دو سمت بینی دارند. مشکل فرورفتگی یا برآمدگی در بینی دیده می شود و یا بینی کج است توسط روش فرم دهی بینی بدون جراحی برطرف خواهد شد. همینطور قوز بینی و افتادگی بینی نیز از موارد مهمی است که مدنظر قرار می گیرد.

سوالات رایج فرم دهی بینی بدون جراحی

1-آیا فرم دهی بینی بدون جراحی درد دارد؟

خیر! روش های بدون جراحی برای فرم دهی بینی هیچ دردی به همراه ندارند. از همه مهمتر دوره نقاهت جراحی باز را ندارند و زیباجو به سرعت به محل کار و زندگی عادی باز می گردد.

2-آیا فرم دهی بینی با ژل برای بینی های گوشتی نیز صورت می گیرد؟

این موضوع باید توسط پزشک بررسی شود. بینی های گوشتی نسبت به بینی های نسبتاً استخوانی شرایط کاملا متفاوتی دارند.

3-آیا هزینه فرم دهی بینی بدون جراحی زیاد است؟

هر یک از روش هایی که بدون جراحی سبب فرم دهی بینی شما شوند قیمت ارزانتری به نسبت جراحی زیبایی بینی به روش باز دارند.

4-آیا تزریق ژل برای زیر 18 سال نیز انجام می شود؟

بهتر است فرم دهی بینی به بالای 18 سال موکول شود. اما این بدان معنا نیست که فرم دهی بینی و تزریق ژل برای زیباجویان زیر 18 سال امکانپذیر نیست.

5-آیا فرم دهی بینی بدون جراحی دائمی است؟

تزریق ژل و فیلر و حتی نخ نیاز به شارژ در طولانی مدت دارند و این موضوع بستگی به فرم بینی و مهارت متخصص نیز دارد.

6-آیا کوچک کردن بینی با دستگاه های حرارتی نیز امکان پذیر است؟

یک سری دستگاه های کوچک کننده بینی حرارتی در بازار وجود دارد که برای بینی های گوشتی پیشنهاد خوبی است. اما برای تمام زیباجویان توصیه نمی شود و قبل از خرید این دستگاه ها با پزشک خود مشورت کنید.

2 thoughts on “فرم دهی بینی بدون جراحی

  1. مینا گفت:

    سلام من از جراحی بینی خیلی میترسم چون از بیهوشی و سوزن و آمپول خیلی وحشت دارم. بینیم هم گوشتیه شما کاری میتونید برای من انجام بدین؟

    1. فوراور تاپ کلینیک گفت:

      سلام لازم است معاینه شوید در اکثر مواقع برای فرم دهی بینی مورد شما تزریق آنزیم توصیه می شود که بسیار کارآمد و کاملا غیر تهاجمی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *