خدمات پوست

هزینه هایفوتراپی در تهران

هزینه هایفوتراپی در تهران

هزینه هایفوتراپی یکی از مسائلی است که برای اغلب متقاضیان استفاده از این روش اهمیت دارد. هایفوتراپی یکی از روش های سریع، ایمن و کم هزینه جوانسازی صورت و درمان عوارض پوستی است. در ادامه این مقاله به چگونگی محاسبه هزینه های این روش خواهیم پرداخت.

هایفوتراپی چیست

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و از بین بردن عوارض پوستی است که امروزه به صورت گسترده استفاده می شود و متقاضیان زیادی نیز دارد. در روش هایفوتراپی جراح متخصص زیبایی با استفاده یک دستگاه ویژه امواج فراصوت را به درون لایه های درونی پوست فرستاده و به این طریق کلاژن سازی را تحریک می کند.  این روش غیر تهاجمی است و آسیب بافتی ایجاد نمی کند؛ به همین دلیل نیز از جمله روش های کم عوارض جوانسازی است.

هزینه هایفوتراپی

هزینه های مربوط به انجام هایفوتراپی با توجه به فاکتور های متفاوتی تعیین می شود. دستگاه مخصوص هایفوتراپی توسط برندهای متفاوتی تولید می شوند و این موضوع در تعیین هزینه های درمان با هایفوتراپی تاثیر فراوانی دارد. علاوه بر نوع مدل دستگاهی که در روش هایفوتراپی از آن استفاده می شود، عوامل متعدد دیگری نیز هستند که در تعیین هزینه ها نقش اساسی دارند.

یکی از این عوامل جراح متخصص زیبایی است. با توجه به مهارت و تخصص و سابقه کار در زمینه هایفوتراپی، جراح متخصص ممکن است هزینه های متفاوتی را برای درمان دریافت کنند. از دیگر عوامل تعیین کننده ی هزینه های هایفوتراپی تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان است. تعداد جلسات به عواملی چون شرایط پوستی بیمار و شدت عوارض پوستی تحت درمان بستگی دارد.

هزینه هایفوتراپی در کشور های مختلف

هایفوتراپی روشی است که در اغلب کشور های دنیا به عنوان یک روش موثر جوانسازی شناخته شده و به صورت گسترده در حال انجام است. هزینه های هایفوتراپی در کشور های مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه در کشور های اروپایی هزینه هایفوتراپی چیزی بین 1500 تا 3000 دلار ممکن است هزینه داشته باشد. این در حالی است که در کشور آمریکا این هزینه ها ممکن است بین 1800 تا 7000 دلار متغیر باشد.

در استرالیا هزینه هایفوتراپی حدودا 2000 دلار برآورد می شود. در کشور ترکیه هزینه هر جلسه هایفوتراپی تقریبا معادل 1000 دلار است. به طور کلی می توان گفت هزینه های هایفوتراپی چندان محدوده ی خاصی نداشته و در هر کشور با توجه به عوامل خاصی ممکن است تغییر کند.

هزینه هایفوتراپی در تهران

در تهران کلینیک های زیبایی بسیاری وجود دارند که هزینه انجام هایفوتراپی را با توجه به نکات گفته شده محاسبه می کنند. از این رو نمی توان رنج مشخصی برای هزینه های هایفوتراپی تعیین کرد. در مواردی که هایفوتراپی برای قسمت های کوچکی از بدن مورد استفاده قرار بگیرد با توجه به تعداد شات ها، هزینه هر جلسه ممکن است بین 300 تا 500 هزار تومن متغیر باشد.در مواردی که هایفوتراپی برای قسمت های کوچکی از بدن مورد استفاده قرار بگیرد با توجه به تعداد شات ها، هزینه هر جلسه ممکن است بین 300 تا 500 هزار تومن متغیر باشد.

هایفوتراپی صورت به طور کامل، با توجه به اینکه بخش مورد درمان وسیع تر است بالطبع هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. به طور کلی هزینه هایفوتراپی صورت با توجه به عامل دخیل در قیمت هایفوتراپی ممکن است تا 2 میلیون تومان نیز هزینه داشته باشد.

در صورتی که بیمار از هایفوتراپی برای از بین بردن چربی های شکم استفاده کند، با توجه به حجم چربی ها و تعداد جلسات زیادی که برای درمان کامل نیاز است، ممکن است هزینه های بالاتری نسبت به هایفوتراپی صورت داشته باشد.

توصیه می شود برای اطلاع دقیق تر از قیمت های هایفوتراپی با جراح متخصص خود مشورت کنید.

هایفوتراپی ارزان

همانطور که گفته شد محدوده قیمت هایفوتراپی صورت بین 1 تا 2 میلیون تومان متغیر است. لازم به ذکر است، کلینیک هایی که برای هایفوتراپی هزینه های بسیار پایینی در نظر می گیرند، اغلب نامعتبر هستند و افراد غیر متخصص در این کلینیک ها خدمات هایفوتراپی را ارائه می دهند.

متقاضیان اغلب به دنبال کلینکی هستند که بتوانند با حداقل هزینه بیشترین نتیجه را به دست بیاورند؛ اما بایستی یه این نکته توجه کنید که خدمات پزشکی و درمانی اغلب هزینه بر هستند و این روش ها در صورتی که با هزینه های بسیار پایین در حال ارائه شدن هستند ممکن است از کیفیت پایینی برخوردار باشند.

انجام هایفوتراپی در کلینیک های نامعتبر تنها به این دلیل که ارزان هستند، ممکن است باعث ایجاد عوارض شدید پوستی مانند سوختگی، تیرگی دائمی پوست و التهابات شدید شود.

هایفوتراپی با توجه به هزینه مواد مصرفی، دستگاه های مخصوص، سابقه و مهارت جراح متخصص زیبایی یکی از روش هایی هست که معمولا هزینه ی بالایی دارد. بنابراین توصیه اکید می شود برای پوست خود ارزش زیادی قائل شوید و به سراغ کلینیک های ارزان و بی کیفیت نروید.

سوالات متداول هزینه هایفوتراپی در تهران

1-نحوه پرداخت هزینه هایفوتراپی چگونه است؟

هزینه هر جلسه هایفوتراپی در ابتدای همان جلسه درمانی پرداخت می شود. ممکن است در برخی کلینیک ها به مناسبت های خاص تخفیف های ویژه یا شرایط پرداخت متفاوت ارائه دهند. در برخی موارد نیز ممکن است هزینه هایفوتراپی در چندین قسط قابل پرداخت باشد.

2-در صورت نیاز به چند جلسه هایفوتراپی، امکان کاهش هزینه ها وجود دارد؟

در اغلب موارد یک جلسه هایفوتراپی برای درمان کافی است. اما برخی کلینیک ها هایفوتراپی را به صورت پکیج ارائه می دهند که در این صورت بیماران از تخفیف های ویژه ای برخوردار خواهند شد.

3-آیا قیمت هایفوتراپی در کلینک های مناطق مختلف تهران با هم متفاوت است؟

منطقه جغرافیایی یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه های هایفوتراپی است. در تهران، به طور معمول کلینیک های محدوده شمال-غرب نسبت به کلینیک های محدوده جنوب-شرق، هزینه های بیشتری برای ارائه خدمات هایفوتراپی دریافت می کنند.

4-آیا هزینه هایفوتراپی نسبت به روش های مشابه مقرون به صرفه تر است؟

هایفوتراپی نسبت به روش های مشابه مانند RF فرکشنال بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر هزینه کمتر تعداد جلسات درمانی مورد نیاز نیز در هایفوتراپی کمتر از سایر روش هاست و همین امر هزینه های کلی درمان را تا حد زیادی کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *