خدمات پوست

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

عوامل تعیین کننده اگر روش استفاده از لیزر را برای رفع موهای زائد انتخاب کرده اید، برایتان اهمیت دارد در خصوص قیمت لیزر موهای زائد، نحوه محاسبه و عوامل موثر بر هزینه نهایی در استفاده از این روش اطلاعاتی داشته باشید.

زمانی که از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می شود، در نوبت های متوالی انرژی لیزر در نواحی مشخصی از پوست تخلیه می شود. بر اساس وسعت ناحیه که به عنوان هدف برای زدودن موی زائد تعیین شده است، تعداد دفعاتی که لازم است تخلیه انرژی صورت پذیرد متفاوت خواهد بود.

برخی مراکز تعداد دفعات تخلیه یا شات لیزر و برخی دیگر ناحیه بدن را معیار ارائه قیمت قرار می دهند. امروزه اعلام قیمت لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه ای از بدن که مورد مو زدایی قرار می گیرد، رایج تر است. بسیاری از مراکز خدمات تخصصی زیبایی، قیمت لیزر موهای زائد را به صورت پکیج های ویژه شامل کل بدن، نواحی انتخابی و … به صورت مقرون به صرفه تر ارائه می نمایند.

آیا نوع دستگاه لیزر در تعیین قیمت لیزر تاثیر دارد؟

یکی از معیار هایی که بر قیمت لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد، دستگاهی است که از آن برای این فرایند استفاده می شود. برخی دستگاه ها با طول موجی مشخصی 755 نانومتر کار می کنند و برای پوست ها و نواحی روشن بدن مناسب هستند. برخی دیگر از دستگاه قابلیت کار با طول موج 1064 را نیز داشته و برای پوست های گندمی و تیره تر نیز مناسب هستند.

دستگاه ها دقت هایی متفاوتی دارند و بر اساس تفاوت دقت و کارکرد، قیمت آن ها نیز متفاوت است. این دستگاه ها، هزینه نگهداری متفاوتی نیز با یکدیگر دارند. هزینه نگهداری بیشتر برخی دستگاه ها، باعث می شود تا قیمت خدمات که با آن ها ارائه می شود نیز بیشتر باشد. برند های مختلفی این دستگاه ها را عرضه کرده اند. مشخصا برخی برند ها مثل جنتل مکس پرو، قیمت های بالاتری دارند در این میان، بد نیست بدانید که دستگاه ها که در مراکز مختلف وجود دارد در طول موج مشخص 755 نانومتر کار می کنند که الکساندرایت نامیده می شود. بنابراین الکساندرایت نام دستگاه یا برند نیست.

تاثیر نوع خنک کننده بر قیمت لیزر موهای زائد

  دستگاه های لیزر به هنگام کار حرارت تولید می کنند که برای محافظت از پوست ضرورت دارد حتی بهترین دستگاه های لیزرموهای زائد از سیستم خنک کننده برای سطح پوست استفاده شود. روش خنک کردن سطح پوست علاوه بر این که در کاهش حس سوزش و عوارض پوستی ناشی از لیزر تاثیر دارد، قیمت لیزر موهای زائد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اغلب دستگاه ها با باد سرد و آب کار می کنند. در تکنولوژی جدیدتر از گازهای فوق سرد کرایوژن برای خنک کاری استفاده می شود که می تواند در کاهش حس سوزن و کاهش عوارض نقش بسیار زیادی داشته باشد. قیمت لیزر موهای زائد با این نوع خنک کنندگی بیشتر است.

اعتبار مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی زیبایی و تاثیر آن بر قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش کم عوارض و بدون درد و نقاهت است البته به شرطی که برای انجام آن به مراکز معتبر و تخصصی زیبایی مراجعه نمایید. بسیاری از مراکز غیر متخصص اقدام به خرید این دستگاه ها و ارائه خدمات می نماید و معمولا قیمت لیزر موهای زائد در این مراکز کمتر است. فراموش نکنید عوارض ناشی از استفاده غیر صحیح و غیر اصولی از دستگاه های لیزر می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند. توصیه می شود به مراکز تخصصی زیبایی تحت نظارت جراح زیبایی یا متخصص پوست و مو برای استفاده از هر گونه خدمات تخصصی زیبایی مراجعه نمایید.

سوالات متداول در مورد قیمت لیزر موهای زائد

1-برای رفع موهای زائد با لیزر چند جلسه مراجعه لازم است؟

لیزر موهایی زائدی که در فاز فعال قرار دارند را هدف می گیرد و از آنجایی که تمامی موهای زائد در یک زمان در فاز فعال نیستند معمولا 5 تا 10 جلسه برای تکمیل فرآیند لازم است.

2-آیا رفع موهای زائد با لیزر دردناک است؟

در صورتی که حساسیت زیادی نسبت به درد نداشته باشید و رفع موهای زائد به صورت اصولی و با دستگاه های استاندارد انجام شود، می توان گفت این فرایند بدون درد می باشد. برخی مواقع سوزش و آسیب پوست به دلیل نداشتن مهارت کافی فردی است که این خدمات زیبایی را ارائه می دهد. در صورتی که به جراح زیبایی یا متخصص پوست و مو مراجعه نموده باشید، می توانید با آرامش خاطر از این فرایند استفاده نمایید.

3-لیزر موهای زائد برای کدام قسمت های بدن کاربرد دارد؟

از این روش می توان برای از بین بردن موهای زائد تمامی نواحی بدن استفاده نمود. قیمت لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه ای از بدن که تحت این خدمات زیبایی قرار می گیرد، متفاوت است. لیزر موهای زائد برای بیکینی، پشت لب، چانه و زیر بغل بسیار رایج است اما ممکن است برخی از افراد برای نواحی دیگری همچون روی شکم ، گوش و … نیز از این خدمات استفاده نمایند. لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن بدون محدودیت کاربرد دارد

4-آیا ممکن است لیزر موهای زائد به نتیجه مطلوب دست نیابد؟

در کل لیزر موهای زائد برای موهای بور و کرکی مناسب نیست و به نتیجه مطلوب نمی رسد. در غیر این صورت در صورتی که ارائه دهنده این خدمات زیبایی، مهارت، تخصص و دستگاه مناسب در اختیار داشته باشد، نتیجه مطلوب حاصل می شود. برخی مواقع استفاده از لیزرهای الکساندرایت برای افراد با پوست تیره رنگ نیز به نتیجه دلخواه نمی رسد. برای این افراد استفاده از طول موج های دیگر می تواند مفید تر باشد. یک متخصص زیبایی یا پوست و مو، تخصص کافی را برای انتخاب بهترین طول موج دارد.

5-آیا امکان بازگشت موهای زائد پس از لیزر وجود دارد؟

بله. در صورتی که فرد دچار مشکلات هورمونی یا تیروئیدی باشد، احتمال بازگشت موهای زائد مجود دارد. همچنین صحت و اصولی بودن فرایند زدودن موهای زائد شامل تعداد جلساتی که فرایند انجام شده، فواصل جلسات و … نقش تعیین کننده ای در پایداری نتایج دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *