جراحی زیبایی

لیزر لیپولیز بازو

لیزر لیپولیز بازو

تجمع نامتعادل چربی در نواحی مختلف بدن، افزایش وزن و شل شدگی پوست پس از کاهش وزن های بالا همواره می تواند موجب به وجود آمدن مشکلات جسمانی مختلف در بدن افراد شود که از جمله این مشکلات می توان به چاقی موضعی در نواحی مختلف بدن اشاره کرد. چاقی موضعی در ناحیه بازوها و مشکلات شل شدگی پوست در این نواحی پس از کاهش وزن از جمله مشکلاتی است که اغلب خانم ها با آن مواجه هستند و لذا آن ها همواره در تلاشند تا کوتاه ترین و آسان ترین روش ممکن را برای برطرف کردن این مشکل مهم بیابند، لیزر لیپولیز بازو یکی از جدیدترین روش ها در زمینه ی پیکر تراشی بوده که می تواند شما را از شر چنین مشکلاتی خلاص نمایند.

در واقع لاغر کردن بازوها با انجام ورزش های سخت و طولانی کار غیر ممکنی نمی باشد؛ اما توجه داشته باشید که این اتفاق در طولانی مدت قابل انجام بوده و لذا ممکن است فرد با گذشت یک دوره سخت ورزشی از انجام حرکات سنگین خسته شده و دیگر انرژی و نشاط روزهای اول را نداشته باشد؛ بنابراین برای از بین بردن چاقی موضعی در چنین نواحی می توان از عمل های زیبایی و پیکر تراشی استفاده نمود تا با استفاده از یک دوره درمانی کوتاه مدت به تناسب اندام رسید.

لیزر لیپولیز بازو از جمله روش های نوین و پر کاربرد در حوزه ی پیکر تراشی می باشد که شما با استفاده از این عمل زیبایی می توانید علاوه بر از بین برده بافت های چربی در ناحیه بازو، مشکلات شل شدگی و آویزان شدن بازوها را نیز پس از لاغری برطرف نمایید.

لیزر لیپولیز بازو یک عمل زیبایی است که همواره باید تحت نظر جراح متخصص زیبایی انجام شود و همچنین این عمل زیبایی با مزایای فوق العاده خود در حوزه پیکر تراشی  یا لیپوماتیک جزء محبوب ترین روش های درمانی چاقی موضعی شناخته شده است و با توجه به کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودی این روش درمانی نسبت به سایر روش ها و عمل های زیبایی در حوزه پیکر تراشی، اغلب جراحان متخصص زیبایی این روش درمانی را در جهت از بین بردن چاقی موضعی در نواحی مختلف بدن به بیماران خود توصیه می کنند.

چگونگی انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز بازو

همانطور که گفته شد لیزر لیپولیز بازو یکی از روش های نوین و پر طرفدار در حوزه پیکر تراشی است که امروزه افراد در سنین مختلف از آن برای درمان بیماری ها و مشکلات چاقی موضعی در نواحی مختلف بدن به عنوان جراحی زیبایی بازو خود استفاده می کنند. در این روش نیز همچون سایر عمل های زیبایی لیپولیز جراح متخصص زیبایی از دستگاه های لیزری و انرژی لیزر به منظور تخریب بافت های چربی در نواحی مختلف بدن بیمار استفاده می کند و همچنین عمل لیزر لیپولیز بازو همچون سایر عمل های زیبایی لیزرلیپولیز به وسیله بی حسی موضعی قابل انجام است.

قبل از هرگونه اقدامی برای انجام این عمل زیبایی لیپولیز بازو، جراح متخصص در ابتدا آزمایشات لازم را از بیمار گرفته و سپس با بررسی آزمایشات و شرایط جسمانی بیمار تعداد جلسات درمان و زمان انجام عمل زیبایی را مشخص می نماید. همچنین لازم به ذکر است که جراح متخصص زیبایی پیش از آغاز عمل بدن فرد را معاینه نموده و نواحی انجام لیزر لیپولیز را با کشیدن یک سری خطوط روی بدن بیمار مشخص می کند.

در خصوص انجام لیپولیز بازو باید بگوییم که در این روش نیزهمانند لیپوماتیک بازو جراح متخصص زیبایی با ایجاد یک برش ریز یا سوراخ روی پوست بیمار میله باریک کانولا را وارد بدن بیمار نموده و سپس با حرکت های رفت و برگشتی میله زیر پوست و با استفاده از انرژی لیزر به تخریب بافت های چربی در نواحی بازو می پردازد. بافت های چربی پس از برخورد انرژی لیزر ذوب شده و حالت مایع به خود می گیرند سپس چربی های ذوب شده به وسیله متابولیسم بدن یا به وسیله دستگاه ساکشن و توسط جراح متخصص زیبایی از بدن بیمار خارج می شوند. 

مزایای استفاده از عمل لیزر لیپولیز بازو

در خصوص درمان چاقی های موضعی بدن عمل های زیبایی بسیاری در حوزه پیکر تراشی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به عمل لیپوساکشن و لیپوساکشن PAL اشاره کرد که هر کدام بسته به شرایط جسمانی افراد مختلف و به صلاح دید جراحان متخصص زیبایی قابل انجام می باشند؛ اما دوره های درمان این روش ها نسبت به روش لیپولیز دوره های طولانی تر داشته و همچنین در این روش ها بیمار درد بیشتری را نسبت به روش لیپولیز باید متحمل شود، از همین رو امروزه جراحان متخصص زیبایی روش لیپولیز را برای درمان چاقی موضعی در نواحی مختلف بدن توصیه می کنند.

بنابراین از جمله مهم ترین مزایای لیپولیز بازو باید بگوییم که این روش درمانی دوره های درمان کوتاه تری نسبت به سایر عمل های زیبایی داشته و همچنین در این روش درمانی بیمار درد کمتری را متحمل می شود. از دیگر مزایای عمل زیبایی لیپولیز بازو می توان به سفت شدن بافت بدن اشاره کرد، در واقع شما با استفاده از این روش درمانی نه تنها می توانید بازوهای خود را کوچک نمایید بلکه می توانید از شل شدگی پوست خود جلوگیری نموده و در پایان کار بازوهای سفت و خوش فرمی داشته باشید.

سوالات متداول لیزر لیپولیز بازو

1-طول مدت زمان انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز بازو چقدر است؟

انجام عمل زیبایی لیزر لیپولیز بازو نسبت به لیپولیز سایر نقاط بدن زمان کوتاه تری را از شما می گیرد؛ لذا براساس تحقیقات انجام شده گفته می شود که این عمل زیبایی عموما بین 30 الی 60 دقیقه قابل انجام می باشد.

2-دوره بهبود و نقاهت پس از عمل لیزر لیپولیز بازو چه مدت می باشد؟

دوره نقاهت و بهبودی این عمل زیبایی نسبت به سایر جراحی ها کوتاه تر می باشد و همچنین با توجه به آنکه این عمل زیبایی عموما با بیهوشی های موضعی انجام می شود بیمار پس از یک دوره استراحت هفت روزه می تواند به زندگی سابق خود بازگردد.

3-عمل لیزر لیپولیز بازو می تواند عوارضی را برای بیمار به دنبال داشته باشد؟

این عمل زیبایی چندان عوارضی نداشته و تاکنون مورد خطرناکی در این زمینه دیده نشده؛ اما توجه داشته باشید که جراح متخصص زیبایی پس از انجام عمل یک سری توصیه های پزشکی به شما ارائه می کند که لازم است به دقت به این توصیه های گوش داده و آن ها را رعایت کنید تا دوره نقاهت کوتاه تر و اثر بخش تری داشته باشید.

4-لیزر لیپولیز بازو برای چه افرادی مناسب تر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این عمل زیبایی برای تمام افراد با رده های سنی بالای 18 سال قابل انجام می باشد؛ اما برای انجام این عمل و رسیدن به یک نتیجه ی خوب و رضایت بخش حتما لازم است قبل از هر اقدامی با یک جراح متخصص زیبایی مشورت نموده و با توجه به صلاح دید جراح زیبایی این عمل را انجام دهید.همچنین لازم به ذکر است که این عمل برای افرادی که از مشکلات چاقی موضعی در نواحی بازو و مشکلات شل شدگی پوست در این ناحیه رنج می برند، مناسب تر است.

5-آیا لازم است که پس از انجام لیزر لیپولیز باز بیمار در بیمارستان یا کلینیک بستری باشد؟

در رابطه با این سوال باید بگوییم که عمل لیزر لیپولیز بازو از جمله روش های درمانی است که به وسیله بی حسی موضعی قابل انجام بوده و مدت زمان انجام این عمل زیبایی عموما کمتر 30 دقیقه به طول می انجامد؛ لذا در خصوص بستری شدن بیمار در بیمارستان یا کلینیک جراحی های زیبایی باید بگوییم که جراحان زیبایی توصیه چندانی در این زمینه ندارند و در نتیجه می توان گفت که نیازی به این کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *