خدمات پوست

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

استفاده از دستگاه های حرفه ای لیزر یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین روش های از بین بردن موهای زائد می باشد. که معمولا به دو روش به کار برده می شود. برخی از این دستگاه ها به منظور لیزر موهای زائد در خانه طراحی و تولید شده اند که افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده نمایند. برخی از دستگاه های لیزر نیز، در مراکز درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا رتبه بندی و معتبر بودن دستگاه لیزر موهای زائد، با توجه به فناوری مورد استفاده در آن تعیین می گردد. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، بیشتر آشنا کنیم.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

دستگاه خانگی لیزر موهای زائد، امروزه جایگاه ویژه ای در میان افرادی که به دنبال، از بین بردن موهای زائد خود هستند، پیدا کرده است. این دستگاه ها جزو دستگاه های بی خطر محسوب می شوند. استفاده از آنها بسیار آسان است. اما در صورتی که سرعت استفاده از دستگاه و درجه آن تنظیم نباشد پوست فرد دچار حساسیت باشد و یا نازک باشد و …. عواملی هستند که، شاید در زمان استفاده از دستگاه های لیزر خانگی خیلی مورد توجه قرار نگیرند. به همین دلیل استفاده از آنها می تواند باعث به وجود آمدن زخم و التهابات روی پوست لیزر شده گردد.

از طرفی دستگاه های خانگی نسبتا گران قیمت می باشند و پس از مدتی دیگر قابل استفاده نخواهند بود. در برخی از دستگاه های خانگی کارتریج فلاش ها، قابل تعویض می باشند. اما به طبع قیمت آنها بسیار گران تر از نوع معمولی آن می باشد. زیرا تعویض کارتریج فلاش ها به تنهایی هزینه بالایی دارد.

اما استفاده از دستگاه هایی که درون کلینیک های درمانی و زیبایی وجود دارند. به همراه افراد متخصصی که از آنها استفاده می نمایند. می تواند میزان عوارض لیزر موهای زائد را به نسبت قابل توجهی کاهش دهد از طرفی این دستگاه ها با توجه به فناوری های مختلفی که در طراحی و تولید آنها، ویژگی های متفاوتی دارند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

شاید با واژه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به ندرت آشنایی داشته باشید. خیلی از افراد با توجه به نتیجه گیری مثبت و یا منفی خود، دستگاه های لیزر موهای زائد را، بهترین و یا بدترین می نامند. اما هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توانند برای پوست و موی شما بهترین و یا نامناسب ترین دستگاه لیزر محسوب شوند. تمامی دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به ویژگی های آنها دارای مزایا و معایبی می باشد، که به بررسی آنها می پردازیم.

دستگاه لیزر با فناوری دایود:

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد، که با استفاده از این فناوری ساخته شده اند. از آنجایی که این فناوری مستقیما ریشه مو را هدف می گیرد. می تواند نقاطی از بدن را که روی خطوط نیز مو رشد می کند، مانند زیر بغل و بازوها به طور کامل پاکسازی نماید. استفاده از این دستگاه برای افرادی که پوست معمولی با موهای تیره دارند، بسیار مناسب می باشد.

دستگاه لیزر با فناوری الکساندرایت:

یکی دیگر از بهترین فناوری های تولید دستگاه لیزر موهای زائد، الکساندرایت می باشد. از این دستگاه ها نیز برای لیزر موهای زائد روشن و پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی هر کدام از این دو فناوری دارای 3 طول موج متفاوت می باشند، که می توانند با توجه به تیرگی، روشنی پوست و موها و همچنین ضخامت موها از آنها استفاده نمود. همچنین می توان این طول موج ها را به صورت ترکیبی نیز استفاده کرد. به همین دلیل است که دستگاه های تولید شده با فناوری الکساندرایت و دایود، را می توان بهترین دستگاه های لیزر نامید.

طول موج های متفاوت دستگاه های لیزر:

طول موج Speed:

این طول موج مربوط به دستگاه دایود می باشد. سطح مقطع های گسترده را در لیزر پوشش می دهد. و عمیقا به فولیکول های مو نفوذ می نماید و آن را تخریب می کند. همچنین لیزر موها با سرعت بالایی انجام می شود.

طول موج Alex:

این طول موج مربوط به دستگاه الکساندریت می باشد. این طول موج انرژی و قدرت بالایی دارد. که می تواند بر روی انواع پوست و مو تاثیرات مثبتی بگذارد.

طول موج YAG:

این طول موج نیز مربوط به دستگاه لیزر ND: YAG می باشد. می تواند به عمیق ترین قسمت پوست نفوذ نماید. استفاده از این دستگاه معمولا به افرادی که دارای پوست های تیره هستند و یا قصد دارند پوست های خود را تیره نمایند، پیشنهاد می شود.

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 به طور کلی از ویژگی های یک دستگاه لیزر خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود. اما فراموش نکینید برای نتیجه گیری نکات قبل از لیزر موهای زائد را حتما رعایت کنید.

  • بهترین دستگاه های لیزر، برای استفاده نیازی به بی حسی های موضعی ندارند.
  • با هر نوع پوست و مویی کاملا سازگاری دارند.
  • عوارض طولانی مدتی مانند درد و سوختگی به همراه ندارند.
  • در کنار هم می توان از هر سه طول موج آنها به صورت ترکیبی استفاده نمود.

سوالات متداول بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

1-آیا استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد  درد دارد؟

تا زمانی که دستگاه ها از سیستم خنک کننده استفاده نکنند بله درد شدیدی دارد بنابراین قبل از انجام این پروسه بهتر است تحقیقات لازم را در مورد دبهترین دستگاه موهای زائو به عمل بیاورید

آیا دستگاه لیزر خانگی بهتر است یا دستگاه های مورد استفاده در کلینیک ها؟

آیا استفاده از دستگاه های لیزر خانگی و لیزر موهای زائد در خانه، امن می باشد؟

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، چه ویژگی هایی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *