تغذیه و لاغری

روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان

روش های افزایش قد نوجوانان

افزایش قد نوجوانان و کودکان با توجه به این که صفحات رشد آنها باز می باشد با روش های اصولی و بی خطر امکانپذیر است. پزشکان فوراور تاپ کلینیک با تجویز رژیم غذایی افزایش قد و مکمل های غذایی امن و خوش نام شما را به این هدف می رسانند. برای گرفتن مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

یکی از بهترین مکمل های غذایی که تاثیر معجزه آسایی بر افزایش قد نوجوانان  و کودکان دارد و توسط بسیاری از متخصصین غدد سراسر جهان تایید شده است آرژی پلاس فوراور می باشد. برای گرفتن مشاوره در این زمینه با تلفن همراه 09196065508 مشاور فوراور تاپ کلینیک تماس بگیرید.

یکی از ویژگی های اصلی ظاهری که اکثریت انسان ها به آن توجه دارند، قد می باشد. میزان قد افراد بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. لازم به ذکر است که اکثریت مردم جهان نیز علاقه دارند تا از قد بلند تری برخوردار باشند. چرا که قد بلند دارای ویژگی های بسیار زیادی بوده و می تواند تاثیر زیادی را در استایل شما داشته باشد. امروزه با تحقیقات پیوسته محققان، روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان بسیار بیشتر از گذشته شده است. البته این روش ها حتمی نبوده و ممکن است در افزایش قد شما تاثیر نداشته باشد. چرا که عامل های زیادی در قد شما نقش دارند.

روش های افزایش قد کودکان و نوجوانان

در سال های اخیر مجموعه های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران اقدام به ارائه روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان کرده اند. برخی از این مراکز با معرفی روش های غیراصولی و خطرناک، در تلاش هستند تا افراد را به علاقه خود برسانند. اما نیاز است که بدانید این روش ها می تواند در آینده تاثیرات منفی بسیار زیادی را بر روی شما بگذارد. از این رو پیشنهاد می کنیم تا از روش های فاقد عوارض برای افزایش قد خود استفاده کنید.

عامل های موثر در افزایش قد چیست؟

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند افزایش قد احتمالی شما را تعیین کند، ژنتیک شما می باشد. معمولا اگر پدر یا مادر شما از قد بلندی برخوردار باشند، طبیعی است تا شما نیز قد بلندی را داشته باشید. بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده توسط محققین، میزان قد شما 80 درصد به والدین وابسته بوده و 20 درصد بر اساس زندگی روزانه شما می باشد. این موضوع بدین معنا است که با استفاده از روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان می توانید به افزایش میزان قد دست یابید.

علاوه بر این موضوع، تغذیه و برخی از عامل های محیط پیرامون شما نیز تاثیر مستقیمی را در میزان قد شما خواهد داشت. برخی از کودکان نیز در حین تولد خود دچار بیماری هایی می شوند که می تواند سبب تاثیر در افزایش قد آن ها شود. عمده این بیماری ها مربوط به ترشح هورمون ها می باشد.

یکی دیگر از مهمترین عوامل افزایش قد کارکرد هورمون های بدن می باشد که تحت تاثیر وراثت، تغذیه و سبک زندگی بیمار قرار دارد. هورمون ها مهمترین پیام رسان های افزایش قد می باشند.

روش های موثر افزایش قد نوجوانان و کودکان

بسیاری از متخصصین جهان بر این باور هستند که رعایت برخی از موارد در زندگی روزانه افراد، می تواند به افزایش قد آن ها کمک کند. از این رو قصد داریم تا با روش های افزایش قد در نوجوانان و کودکان آشنایی لازم را پیدا کنیم.

خواب کافی در افزایش قد موثر است!

یکی از عامل های موثر که می تواند در میان روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان نیز وجود داشته باشد، خواب کافی و مناسب است. نیاز است که بدانید، افرادی که در طول روز از خواب کافی برخوردار هستند، می توانند از رشد سلول های جدید در بدن خود بهره مند باشند. حداقل میزان خواب برای افراد، 8 تا 11 ساعت تعیین شده که می تواند به رشد بافت های بدن نیز کمک کند.

توجه داشته باشید، در صورتی که خواب شما کافی نباشد می تواند مانع رشد قد شما شود. عمده هورمون رشد نیز از ساعات تاریک شدن هوا شروع به ترشح می کند. بنابراین بسیار مهم است که علاوه بر خواب کافی در ساعات مناسبی از شبانه روز به بدن خود استراحت بدهید تا هورمون های رشد و افزایش قد کار خود را به خوبی انجام دهند.

تغذیه سالم برای افزایش قد

اگر تمامی نیاز های بدن انسان در زمان بندی مناسب تامین گردد، تاثیر زیادی را در رشد بهتر شما خواهد داشت. برای مثال برخی از ویتامین ها و پروتئین ها وجود دارند که با رسیدگی به موقع به آن ها می توان از افزایش قد بهره مند شد. ویتامین D، کلسیم، روی و … از جمله مواردی هستند که با تغذیه آن ها می توان به میزان قد موردنظر دست یافت.

همچنین برخی از ریز مغذی ها و آنتی اکسیدان ها به ترشح بهتر هورمون رشد و افزایش قد کمک می کنند. بنابراین تغذیه غنی از مواد آلی و معدنی و آنتی اکسیدان ها می توانند کمک شایانی به شما نمایند. برای بهبود کیفیت غذای افراد می توانید از مکمل های غذایی نیز سود ببرید.

نوجوانی که به بلندتر شدن و افزایش قد فکر می کند

مکمل غذایی بی خطر برای افزایش قد

آرژی پلاس فوراور یک مکمل غذایی بی خطر برای افزایش قد در تمام سنین به خصوص برای نوجوانان و کودکان است. جالب است بدانید که این مکمل غذایی مانند یک اکسیر جوانی نیز عمل می کند و ترشح هورمون رشد را تحریک می کند. بسته به نظر پزشکان ممکن است آرژی پلاس فوراور همراه با کلسیم دی 3 و مینرال و ویتامین سی تجویز شود. مینرال فوراور با نام تجاری نیچرمین فوراور شناخته می شود. این مورد بستگی به نظر پزشک دارد و ترکیبی جادویی برای افزایش قد محسوب می شود.

ورزش برای افزایش قد بی نظیر است

یکی دیگر از روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان، ورزش می باشد. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از ورزش های کششی مانند بسکتبال و والیبال، می توانند تاثیر بیشتری را در افزایش قد شما داشته باشند. همچنین ورزش هایی مانند بارفیکس، شنا، و کشش های روزانه نیز می تواند تاثیر زیادی را در افزایش قد شما داشته باشد. توجه داشته باشید، کشش روزانه بدن از جمله روش های افزایش قد نوجوانان بوده که با کمترین هزینه قابل اجرا می باشد. همچنین پریدن و جهیدن صفحات رشد را تحریک کرده و منجر به افزایش قد می شود.

دیگر روش ها برای بالا بردن میزان قد

علاوه بر تمامی روش های افزایش قد نوجوانان و کودکان، روش هایی مانند صاف نگه داشتن بدن، مصرف آب زیاد، مصرف مکمل های افزایش قد و سیستم ایمنی می تواند در افزایش قد شما موثر باشد. توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده به عنوان بهترین روش ها برای بالا بردن میزان قد شناخته می شوند. به علاوه برای افزایش قد مراقب باشید که کوله سنگین و بار سنگین را حمل نکنید. تحقیقات نشان داده است که حمل کوله پشتی مدرسه منجر به کاهش افزایش قد می شود. بنابراین استفاده از کوله های چرخ دار برای کودکان و نوجوانان مدرسه ای بسیار توصیه می شود.

افزایش قد کودکان

اگر می خواهید که از همان کودکی بر روی افزایش قد کودکان خود سرمایه گذاری کنید توصیه می کنم که از مکمل غذایی مولتی ویتامین کیدز فوراور استفاده کنید. این مکمل در واقع یک تیر و چند و نشان برای ارتقای سلامت و رشد کودکان 4 سال به بالا می باشد. یک قرص جویدنی موثر است که در اداره ثبت اختراع آمریکا نیز به ثبت رسیده است و هم اکنون در ایران قابل سفارش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *