خدمات پوست

هایفوتراپی خوب در تهران

هایفوتراپی خوب در تهران

متقاضیان هایفوتراپی اغلب به دنبال مرکز درمانی خوب برای انجام هایفوتراپی هستند که بهترین نتیجه را از هایفوتراپی بگیرند. با اینکه هایفوتراپی روشی ایمن و کم خطر است؛ اما ممکن است در صورتی که توسط کادر پزشکی غیر متخصص و در یک کلینیک نامناسب انجام شود، عوارض جبران ناپذیری را ایجاد کند و یا نتایج دلخواه حاصل نشود.

 اما هایفوتراپی خوب به چه معناست و مرکز درمانی مناسب برای انجام هایفوتراپی چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم این مورد توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

هایفوتراپی چیست

هایفوتراپی یکی از روش های نوین جوانسازی صورت و بهبود بافت پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و متقاضیان زیادی دارد. در این روش جوانسازی با استفاده از امواج فرا صوت باعث تحریک کلاژن سازی در پوست و جوانسازی آن می شود.

جراح متخصص در روش هایفوتراپی با دستگاه مخصوص امواج فرا صوت را به لایه های داخلی پوست می فرستد و این امواج باعث لیفت و از بین بردن عوارض پوستی می شوند. هایفوتراپی برای درمان چین و چروک و خطوط صورت، افتادگی پلک و ابرو، افتادگی و شل شدن پوست گونه ها، غبغب، زاویه سازی فک و فرم دهی گردن کاربرد دارد.

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی است که اغلب افراد با هر گروه سنی و هر جنسیتی می توانند از آن استفاده کنند. با این حال جراحان متخصص زیبایی اغلب توصیه می کنند که افراد با سن 30 تا 50 سال بهترین کاندیدای استفاده از روش هایفوتراپی برای جوانسازی هستند.

به طور کلی می توان گفت که اغلب افرادی که دچار مشکلاتی مانند چین و چروک، افتادگی، غبغب و لکه های ناشی از افزایش سن هستند، می توانند از هایفوتراپی به عنوان روش مناسب جوانسازی استفاده کنند.

انتخاب هایفوتراپی خوب در تهران

با اینکه هایفوتراپی از جمله روش های درمانی ساده و بی خطر است، اما باید پیش از انجام آن مواردی را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از ویژگی هایی که یک کلینیک خوب برای هایفوتراپی باید داشته باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مهم ترین ویژگی که یک هایفوتراپی خوب باید داشته باشد، پزشک متخصصی است که مهارت های لازم در زمینه کار با دستگاه هایفوتراپی و انجام پروسه هایفوتراپی را داشته باشد. یک پزشک متخصص ماهر باید بتواند مشاوره، معاینه و انجام هایفو را به بهترین شکل انجام دهد تا قادر باشد ایجاد عوارض را به حداقل برساند.

نکته ی دیگری که باید در انتخاب یک مرکز انجام هایفوتراپی به آن دقت کنید، دارا بودن مجوز های مربوطه است. یک کلینیک مناسب انجام هایفوتراپی حتما بایستی تمامی مجوز های لازم در رابطه با هایفوتراپی را داشته باشد.

از دیگر ویژگی های یک مرکز درمانی خوب برای هایفوتراپی، استفاده از دستگاه های به روز و مناسب هایفوتراپی در درمان است.

در نهایت، قیمت های یک مرکز هایفوتراپی مناسب قیمت معقولی را برای روش درمانی در نظر می گیرد که بیمار بتواند به راحتی از روش استفاده کند.

بهترین دستگاه هایفوتراپی

نوع دستگاه هایفوتراپی مورد استفاده تاثیر زیادی در نتایج هایفوتراپی دارد. یک هایفوتراپی خوب تا حد زیادی به نوع دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. در ادامه برخی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هایفو مدل 3D، دستگاهی است که امواج را در سه بعد و به صورت عمقی به بافت های پوست وارد می کند. این دستگاه بهترین نوع هایفوتراپی است و نتایج حاصل از آن مطلوب تر و ماندگار تر هستند.

دستگاه هایفو 4D، جدیدترین دستگاه هایفوتراپی است که در ایران به صورت محدود استفاده می شود. دستگاه اولترا و دلتا، دو نوع دستگاه هایفوتراپی پیشرفته هستند که تا حد زیادی به هم شباهت دارند. با این وجود تاثیرات و نتایج حاصل از هایفوتراپی اولترا مطلوب تر و ماندگار تر از دلتا می باشد.

هایفوتراپی خوب با بهترین قیمت چیست

هزینه های هایفوتراپی بستگی به عوامل های متفاوتی دارد. شدت و میزان عوارض پوستی، کلینیک محل درمان، جراح متخصصی که هایفوتراپی را انجام می دهد و دستگاه هایفوتراپی مورد استفاده در درمان بستگی دارد. از همین رو بهتر است پیش از شروع پروسه درمان در مورد هزینه های هایفوتراپی با جراح یا کادر درمانی کلینیک مورد نظر مشورت های لازم را به عمل بیاورید.

سوالات متداول هایفوتراپی خوب در تهران

1-هر جلسه هایفوتراپی چقدر زمان می برد؟

در جلسه هایفوتراپی ابتدا بیمار توسط کادر درمانی برای انجام هایفوتراپی آماده می شود. پس از آن پروسه درمان آغاز می شود که بسته به شدت و نوع عوارض پوستی بیمار ممکن است 30 تا 60 دقیقه طول بکشد. به طور کلی هر جلسه درمان با هایفوتراپی یک ساعت تا یک ساعت و نیم ممکن است زمان ببرد.

2-چند جلسه هایفوتراپی برای درمان کامل عوارض پوستی نیاز است؟

تعداد جلسات و فاصله میان آن ها با توجه به نوع عوارض و شدت عوارض بیمار و توسط جراح متخصص زیبایی تعیین می شود. به طور کلی در صورت خفیف بودن عوارض تنها یک جلسه درمان می تواند کافی باشد در حالی که در موارد شدید تر ممکن است به دو حلسه هایفوتراپی با فاصله 6 ماه نیاز باشد.

3-موارد منع مصرف هایفوتراپی چیست؟

جراحان متخصص زیبایی توصیه می کنند بانوانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند به هیچ عنوان از هایفوتراپی استفاده نکنند. همچنین بیمارانی که دچار مشکلات زمینه ای پوستی مانند حساسیت، زگیل یا تبخال هستند ابتدا باید مشکل پوستی خود را برطرف کنند. روش هایفوتراپی همچنین برای افرادی که دارای پروتز فلزی یا استنت قلبی هستند، محدودیت دارد.

4-ماندگاری اثرات هایفوتراپی چقدر است؟

ماندگاری اثرات هایفوتراپی به عوامل متعددی از جمله شدت عوارض، سن، ژنتیک و دستگاه هایفو مورد استفاده بستگی دارد. به طور کلی نتایج هایفوتراپی اغلب 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن می توان سالانه یک جلسه هایفوتراپی انجام داد تا نتایج تمدید شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *