تزریق چربی

تزریق چربی پا

تزریق چربی پا

تزریق چربی پا، همانند عمل های زیبایی دیگر کمک می کند تا اندام زیباتربا فرم و شکل مناسبی داشته باشید. شخص درخواست کننده تزریق چربی پا با انجام این عمل اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت.

بدن برخی از انساها طوری آفریده شده است که دارای ساق پای لاغر و بدون چربی هستند. یا اینکه نقایصی از بدو تولد در پاهای آنها دیده می شود.

حتی گاهی این فرم دهی ها با ورزش هم به نتیجه مطلوب نمی رسد. به خصوص که متقاضیان این عمل دوست دارند قسمت تحتانی پاهای آنها خیلی حجیم تر به نظر برسد و همچنین دقت بیشتری در زاویه های یکسان ساق پا ، شکل و فرم آن دارند.

اینگونه افراد به دنبال برجسته نمودن و افزایش حجم ساق پاهای خود هستند که در این شرایط بهترین راه رفع این مشکل تزریق چربی به پا می باشد.

درعمل زیبایی تزریق چربی پا معمولا افراد توقع دارند تا ساق پاهای آنها ماهیچه ای به نظر برسد و البته هم تقارن با ماهیچه های ران باشد تا اندام آنها زیباترجلوه کند البته این امر در زنان بسیار رایج تر است.

درواقع ساق پاهای مردان نسبت به زنان بزرگ تر و فرم دهی به آنها با بدن خانم ها کاملا متفاوت است که درعمل تزریق چربی پا به تبهر و توانایی جراح متخصص زیبایی بستگی دارد تا بتواند شکل ظاهری زیبایی به پاها و اندام ها بدهد. بنابراین در انتخاب جراح متخصص زیبایی دقت فراوانی داشته باشید.

ماندگاری تزریق چربی ساق پا

ماندگاری تزریق چربی به ساق پا به نسبت تزریق چربی به دست خیلی بیشتر وطولانی تراست.

اما به این نکته باید توجه داشت که اندام های بدن هر فرد متفاوت است و میزان چربی که نیاز است تزریق شود کاملا متفاوت است. البته این امر به میزان جذب مجدد چربی به بدن هر فرد بستگی درد.

به طور کل بعد از انجام تزریق چربی ساق پا برای میزان رضایت بیمارانی که پاهای بسیار لاغر دارند بهتراست بعد از 2هفته مجدد ترانسفر چربی به پا انجام شود.

 تزریق چربی به ران پا

تزریق چربی ران  پا نیزهمانند پیوند چربی به ساق پا می باشد و مخصوص کسانی است که ران های شل و افتاده و یا لاغری دارند.  این عمل بدون ایجاد حساسیت و آلرژی انجام میگیرد.

قابل ذکر است بعد ازعمل تزریق چربی ران ها به هیچ عنوان نواحی مورد نظر در اثر سوراخ شدن یا زخمی شدن پوست از بین نمی رود. بلکه چربی تزریق شده به مرور زمان سفت تر هم خواهد شد.

برای تثیبت چربی تزریق شده به ران ها نیاز به تکرار مجدد می باشد که با توجه به صلاحدید جراح متخصص زیبایی تعداد این جلسات مشخص می گردد.

همانطور که قبلا ذکر کردیم در اینگونه عمل های زیبایی با برداشتن مقداری چربی از بدن لاغری موضعی نیز صورت می گیرد و چربی خالص بدست آمده را برای ناحیه مورد نظر استفاده می کنند.

این عمل همانند دیگر عمل های زیبایی ممکن است همراه با درد وتورم و کبودی همراه باشد که نباید نگران این موضوع باشید زیرا به مرورزمان کاهش پیدا می کند.

اما مراقبت های بعد از عمل زیبایی تزریق چربی ران پا بسیار مهم است زیرا که تا 3 هفته باید از انجام کارهای سنگین یا ورزش های سنگین خودداری شود.

سوالات متداول تزریق چربی به پا

1-چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی پا نیستند؟

اشخاص باردار یا شیرده و افرادی که زیر 18 سال باشند کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل نمی باشند. همچنین به اشخاصی که توقع بسیار بالایی از عمل جراحی تزریق چربی پا دارند توصیه نمی شود.

2-آیا عمل جراحی تزریق چربی پا نیاز به بیهوشی دارد؟

خیر، انجام این عمل به صورت بی حسی موضعی و سرپایی انجام می شود.

3- بعد ازعمل زیبایی تزریق چربی پا چه اتفاقی رخ میدهد؟

بلافاصله بعد از عمل جراحی پاها کاملا سفت می شود اما مقداری کبودی و تورم در پاها باقی می ماند که بعد از چند روز از بین می رود.

4- مراقبت های بعد از عمل جراحی تزریق چربی ساق پا چگونه است؟

بعد از 5 الی 7 روز فرد بیمار می تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد اما برای کارهای سنگین و ورزش کردن توصیه می شود پس از یک ماه انجام شود. همچنین پوشیدن جوراب های تنگ یا گن مانند الزامی است به دلیل اینکه چربی ها را بصورت یکنواخت در پاها پخش کند و باعث ایجاد برجستگی یا آبسه در یک قسمت نشود.

5- تزریق چربی پا به ران و ساق بهتر است یا تزریق ژل؟

در این شرایط تزریق چربی پا بیشتر توصیه می شود به دلیل اینکه تزریق ژل مقرون به صرفه و ماندگار نیست. برای پر کردن نواحی وسیع تزریق چربی بهتر از ترزیق ژل می باشد.

6- آیا بعد ازعمل تزریق چربی ران می توان رابطه جنسی برقرار کرد؟

خیر. در این شرایط باید از نزدیکی و ایجاد رابطه جنسی خودداری کرد زیرا محل مورد نظر به هیچ عنوان نباید تحت فشار باشد.

7- هزینه عمل زیبایی تزریق چربی پا چقدر است؟

هزینه این نوع عمل زیبایی بستگی به میزان حجم چربی است که ساق پا یا ران پا نیاز دارد. مدت زمان عمل جراحی تزریق چربی و فیزیولوژی بدن بیمار نیز در تعیین هزینه موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *