خدمات پوست

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش عالی و مناسب برای از بین بردن موهای زائد است، که نه تنها زمان زیادی را از انسان تلف نمی کند، بلکه برای همیشه ما را از شر موهای زائد خلاص خواهد کرد. بیش از یک دهه است که استفاده از دستگاه های لیزر مو در دنیا رونق یافته است.

بدن پر مو داشتن اعتماد به نفس بسیاری از خانم ها و اقایان را از بین برده است. به همین دلیل این دسته از افراد همیشه به دنبال روشی برای از بین بردن این موهای زائد هستند. از بین بردن موهای زائد با لیزر به شما پوستی صاف و براق هدیه می کند و از آسیب هایی که موهای ضخیم به پوست می رسانند در امان خواهید بود.

این مسئله که بخواهید هر روز پیش از خارج شدن از منزل، موهای زائد بدن خود را تمیز کنید، می تواند به شدت وقت شما را تلف کند. استفاده از روش های اپیلاسیون، یا اصلاح مو، هم باعث تلف شدن وقت انسان می شود. به علاوه با این روش ها قادر نیستید به صورت دائم موهای زائد بدن را از بین ببرید.

اما همچنان بسیاری از افراد برای انجام لیزر موهای زائد خود به این روش اطمینان ندارند. زیرا از امن بودن این روش مطمئن نیستند. این در حالی است که لیزر موهای زائد یکی از امن ترین روش های درمان پرمویی و از بین بردن موهای اضافی است.

تنها در یک زمان کوتاه و در طی چند جلسه می توانید برای همیشه از دست این موهای زائد مزاحم بر روی بدن خود خلاص شوید. لیزر موهای زائد را می توانیم یک روش عالی و سریع برای از بین بردن موهای زائد بدن به شمار آوریم. که به دلیل مزایای خاصی که دارد، موفق شده است در سالهای اخیر در میان مردم به محبوبیت بالایی دست یابد.

پنج مورد از مهمترین مزایایی که می توانیم برای لیزر موهای زائد بیان نماییم

استفاده از روش لیزر درمانی نسبت به دیگر روش ها، مزایای بیشتری برای انسان به همراه دارد. از جمله مهمترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره نماییم:

روش درمانی سریع: لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های لیزر سریعتر از آنچه تصور کنید انجام می شود. تنها 20 دقیقه زمان لازم است تا موهای ضخیم بدن خود مثل موهای ناحیه زیر بغل، بیکینی، ساق دست و پا را با لیزر از بین ببرید.

هزینه مناسب نسبت به روش های دیگر: تصور کنید هر روز بخواهید ریش تراش خریداری کنید، و یا از کرم های اصلاح و … برای از بین بردن موهای زائد خود بهره مند شوید. پس از لیزر موهای زائد شما دیگر این قبیل هزینه های اضافه را در ماه نخواهید داشت. پس با این روش می توانید در هزینه های ماهانه خود نیز صرفه جویی نمایید. لیزر موهایی که به صورت زائد در بدن رشد می کنند، بهتر از اپیلاسیون بوده و نتیجه بهتر و مناسب تری برای شما به همراه خواهد داشت.

پیشگیری از فرو رفتن موهای زائد در بدن: برخی از مردم با این مشکل مواجه هستند که به مرور زمان و در اثر استفاده از روش های از بین بردن موهای زائد، رشد موها زیر پوست انجام شده و برای از بین بردن موی زیر پوستی سختی بسیاری متحمل می شوند. اما لیزر موهای زائد می تواند از بروز این مشکل جلوگیری نموده و از پوست های حساس مراقبت نماید.

صرفه جویی در وقت: لیزر موهای زائد نیاز به اصلاح روزانه را از بین می برد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست شما نیمی از عمر خود را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود صرف کنید.

عدم رشد مجدد موهای زائد بدن: مدتی کوتاه بعد از هر اپیلاسیون نیاز است که مجددا اقدام به تمیز کردن پوست بدن از موهای زائد نماید. اما اگر از روش لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید، بعد از چند جلسه دیگر موها رشد مجدد نداشته و از این رو شما نیز دغدغه از بین بردن مجدد آنها را نخواهید داشت.

همانطور که بیان نمودیم مزایای لیزر کردن موهای زائد نسبت به معایب آن بیشتر است. از این رو بسیاری از افراد علاقه مند به انجام لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند.

سوالات متداول لیزر موهای زائد

1-برای انجام لیزر درمانی موهای زائد، به چند جلسه مراجعه نیاز است؟

معمولا هر قسمت از بدن روند رشد موی متفاوتی با نقطه دیگر بدن دارد. از این رو بسته به این مسئله، ممکن است لیزر درمانی بین 4 تا 12 بار به طول انجامد. فاصله این جلسات هر بار بیشتر خواهد شد و در جلسات آخر ممکن است به طور سالانه نیاز به لیزر موهای زائد داشته باشید.

2-از چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می شود؟

دستگاه های الکساندرایت و دایود دو دستگاهی هستند که برای لیزر درمانی استفاده می شوند. اما بسته به نوع پوست متقاضی، استفاده از دستگاه متفاوت است. معمولا برای پوست های تیره و موهای نازک از لیزر دایود استفاده می شود. لیزر الکس نیز برای موهای بسیار ضخیم و پوست های روشن مناسب است.

3-چگونه می توانیم کلینیک خوب برای لیزر موهای زائد انتخاب نماییم؟

بدون شک انتخاب کلینیک معتبر برای لیزر موهای زائد بسیار مهم است. از این رو حتما پیش از لیزر، در مورد کلینیک مورد نظر خود کسب اطلاع نمایید. از نوع دستگاه های موجود در کلینیک لیزر موهای زائد اطلاعات کسب کنید. حتما یک متخصص پوست و مو شما را ویزیت کند و بر اساس تشخیص متخصص جلسات لیزر شما تنظیم گردد.

4-عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

خود لیزر به خودی خود عارضه ای برای بیمار ندارد. اما در مواقعی که تشخیص نوع پوست و موی بیمار به اشتباه گذاشته شود ممکن است درجه لیزر به درستی تنظیم نشود. اگر درجه لیزر بیش از تحمل پوست تنظیم شود منجر به سوختگی پوست می گردد. همچنین لیزر مو با توان کم و نامناسب می تواند منجر به عدم پاسخ دهی درمان یا حتی رشد بیشتر مو در ناحیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *