خدمات پوست

لیفت ابرو و چشم با نخ

لیفت ابرو و چشم با نخ

افزایش سن باعث کاهش حجم چربی پوست و در نتیجه افتادگی و چین و چروک در صورت می شود. پوست اطراف چشم به دلیل نازک و حساس بودن اغلب زودتر دچار مشکلاتی چون چین و چروک و افتادگی می شود.

برای برطرف کردن مشکلات پوستی دور چشم روش های متنوعی وجود دارد که لیفت ابرو و چشم با نخ از جمله روش های متداول است که امروز جایگزین روش های تهاجمی مانند لیفت ابرو و چشم با جراحی شده است. در این مقاله سعی داریم لیفت ابرو و چشم با نخ را مورد بررسی قرار دهیم.

لیفت ابرو و چشم با نخ چیست

لیفت ابرو و چشم با نخ یکی از روش های نوین بالا بردن پلک و ابرو و از بین بردن چین و چروک اطراف چشم است که امروزه به صورت گسترده از آن استفاده می شود. با استفاده از این روش می توان پیشانی، ابروها و پلک ها را به سمت بالا کشانده و ظاهر آن ها را بهبود بخشید.

لیفت ابرو و چشم با نخ برای از بین بردن چین و چروک بین دو ابرو، اطراف چشم و پیشانی و همچنین برای درمان افتادگی پلک بالا و عدم تقارن دو ابرو کاربرد دارد.

لیفت ابرو و چشم با نخ چگونه انجام می شود

پس از گذراندن جلسه مشاوره و معاینه، جلسه درمانی در تاریخی مشخص برای بیمار تعیین می شود. در جلسه درمانی، بیمار ابتدا توسط کادر درمانی برای پروسه درمان آماده می شود. لیفت ابرو و چشم با نخ نوعی روش غیر تهاجمی است و نیازی به بی هوشی ندارد؛ اما با صلاحدید پزشک ممکن است روی پوست بیمار از مواد بی حسی موضعی مانند لیدوکائین اعمال شود.

پس از آماده شدن پوست بیمار برای درمان، ابتدا جراح متخصص زیبایی محل های خاصی که نخ باید در آنآن قرار بگیرند را علامت گذاری و سپس اقدام به تزریق نخ ها به محل های تعیین شده می کند.

در لیفت ابرو و چشم با نخ، جراح متخصص زیبایی نخ ها به شقیه ها، حد فاصل بین ابرو ها، کنار های ابرو و قسمت بالایی ابرو ها با زاویه مناسب وارد می شوند تا قسمت های مشخص شده به سمت بالا کشیده شوند.

کاندیدای مناسب لیفت ابرو و چشم با نخ چه کسی است

بهترین کاندیدای استفاده از لیفت ابرو و چشم کسانی هستند که از ابرو های افتاده رنج می برند و یا اطراف چشم های خود چین و چروک  های عمیق دارند که باعث می شوند چشم ها کوچک و افتاده به نظر برسند. همچنین کسانی که خطوط بین ابرو و پلک های افتاده دارند نیز می توانند لیفت ابرو و چشم با نخ به عنوان یک روش مناسب استفاده کنند.

به طور کلی تمامی افراد با هر سن و جنسیتی می توانند از روش لیفت ابرو و چشم با نخ برای از بین بردن عوارض اطراف چشم و ابرو استفاده کنند؛ با این حال جراحان متخصص زیبایی معتقدند که این روش برای افراد بالای سی سالی که از مشکلات پوستی اطراف چشم رنج می برند مناسب ترین روش است.

عوارض احتمالی لیفت ابرو و چشم با نخ

در لیفت ابرو و چشم با نخ ممکن است که آماده سازی و پاکسازی پوست توسط کادر درمانی به خوبی انجام نشود و پس از تزریق نخ ها احتمال التهاب و یا عفونت بالا برود.

علاوه بر آن در صورتی جراح متخصصی که لیفت ابرو و چشم با نخ را انجام می دهد از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است نخ ها را با زاویه غلط و در محل نامناسب وارد پوست کند و چشم و ابرو ها از تقارن خارج شوند.

همچنین اگر از نخ و مواد نامرغوب در لیفت ابرو و چشم استفاده شود، ممکن است محل ورود نخ ها پس از مدتی عفونت کند. در این حالت نخ ها توسط بدن دفع شده و چشم و ابرو ها به حالت اولیه خود بازگردند.

سوالات متداول لیفت ابرو و چشم با نخ

1-مزایای لیفت ابرو و چشم با نخ چیست؟

لیفت ابرو نسبت به روش های مشابه مانند بوتاکس ابرو یا لیفت ابرو با جراحی، عوارض کمتری دارد. علاوه بر آن نتایج حاصل از لیفت ابرو بلافاصله قابل مشاهده اند. از دیگر مزایای روش لیفت ابرو و چشم با نخ می توان به هزینه مقرون به صرفه و زمان کوتاه جلسات درمانی اشاره کرد.

2-آیا استفاده از روش لیفت ابرو و چشم با نخ محدودیت دارد؟

لیفت ابرو و چشم با نخ از جمله روش های بی خطر و ایمن از بین بردن چین و چروک و دیگر عوارض پوستی اطراف چشم است و به همین دلیل محدودیت خاصی در استفاده از آن وجود ندارد. با این وجود توصیه می شود بانوانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند از این روش استفاده نکنند. همچنین در صورت داشتن هر گونه حساسیت پوستی بهتر از پیش از شروع پروسه درمان با جراح متخصص زیبایی مشورت کنید.

3-قیمت لیفت ابرو و چشم با نخ چقدر است؟

قیمت لیفت ابرو و چشم به عوامل متعددی بستگی دارد. وسعت ناحیه درمان، تعداد نخ های مورد استفاده، جراح متخصص و موقعیت جغرافیایی همگی از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت لیفت ابرو و چشم با نخ نقش دارند. در برخی کلینیک ها  لیفت ابرو و چشم با نخ به صورت پکیچ با روش های مکمل مانند تزریق بوتاکس یا تزریق ژل ارائه می شود که این عامل نیز می تواند در جا به جا کردن هزینه ها موثر باشد.

4-نتایج حاصل از لیفت ابرو و چشم چقدر ماندگاری دارند؟

ماندگاری نتایج لیفت ابرو و چشم با نخ به نوع نخ مورد استفاده و شرایط متابولیسم بدن بیمار بستگی دارد؛ اما به طور معمول نخ ها بین 3 ماه تا 1 سال ممکن است در بدن بیمار بمانند و سپس به تدریج شروع به جذب شدن کنند. در این مدت رشته های کلاژن در اطراف نخ ها ساخته می شوند که تا حدود 2 سال پس از لیفت با نخ ماندگاری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *