کاشت مو

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT

طاسی در خانمها و آقایان به طور محسوسی در حال رشد است. ریزش مو به دلایل مختلفی در چند سال اخیر افزایش یافته است، که منجر شده تا افراد به دنبال راهکاری برای کاشت مجدد مو بر روی سر خود باشند. کاشت مو به روش SUT یکی از روش های عالی و آسان است، که زیبایی و جذابیت را مجددا برای انسان باز می گرداند.

این روش پیوند مو در حال حاضر بهترین روش برای بسیاری از مشتریان و افرادی است که با ریزش مو مشکل دارند. یک روش با کمترین عوارض و ساده ترین روش عملیاتی.

کاشت مو به روش SUT نتایج پایدار و عالی دارد که می توان گفت این روش درمان امروزه از بهترین روش هایی است که در بهترین کلینیک های پیوند مو در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

در کلینیک های پیوند مو یا کاشت موی طبیعی از روش های سنتی استفاده نمی شود. بلکه امروزه از دستگاه های پیشرفته ای برای این کار استفاده می کنند. اگر بخواهیم جدید ترین و کامل ترین روش پیوند مو در جهان را معرفی نمایید، باید به کاشت مو به روش SUT اشاره کنیم.

در این روش درمانی می توان تا 14000 موی واقعی را بدون نیاز به هیچ عمل جراحی، یا درد و خونریزی، پیوند زد. حتی در این روش درمانی نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیز نمی باشد. چون سریع و اسان است و از نتیجه مطلوبی برخوردار می باشد.

مهمترین مزایای کاشت مو به روش SUT چیست؟

این روش کاشت مو با استفاده از یک دستگاه اتوماتیک صورت می پذیرد. حتی در یک رکورد، 60 عدد پیوند مو در هر سانتی متر توسط یکی از بهترین کلینیک های معتبر به ثبت رسیده است.

در روش درمانی SUT، پیاز مو به صورت دستی برداشت و پیوند نمی شود، بلکه با پانچ لیزری از محل اهدا کننده جدا می شود. معمولا تار موهای اهدا کننده در پشت سر قرار دارند. پس از آنکه این تارمو های اهدایی منجمد شدند، در مناطقی که بی مو و طاس است مورد استفاده قرار می گیرند. این روش به نام کاشت مو به روش SUT شناخته می شود.

فولیکول موهای اهدایی را منجمد می کنند، تا پیش از زمان کاشت تخریب نشوند و آسیب نبینند. این روش اولین بار در دانشگاه صنعت شریف انجام گرفت. انجماد مو پیش از پیوند، منجر شد تا اتلاف این موها به کمتر از 1% برسد. از سوی دیگر این روش کاشت مو اسان بوده و نیازی به صرف زمان طولانی ندارد.

در کاشت مو به روش SUT نیازی به هیچ نوع بیهوشی نیست. اما برخی از پزشکان در کلینیک های معتبر از بی حسی موضعی استفاده می کنند. پس از انجام بی حسی موضعی، لایه های پوست برداشته می شوند تا روند پیوند مو آغاز شود. این روش را می توانیم بهترین راهکار برای کاشت موی سر بیان نماییم.

زیرا با برداشتن پوست، تنها فولیکول موی مورد نظر حمل شده و با استفاده از بهترین و به روزترین تکنولوژی دنیا، عمل پیوند بر روی مو انجام می شود.

از جمله مزایایی که می توانیم برای این روش درمانی بیان نماییم، مدرن بودن و مناسب بودن نسبت به دیگر روش های پیوند مو است. البته همیشه این مسئله را در نظر داشته باشید که انتخاب جراح متخصص و کلینیک معتبر برای کاشت مو به روش SUT، بسیار مهم است.

 عوارض ناشی از کاشت مو به روش لانه گزینی SUT چیست؟

بدون شک هر روش درمانی برای رسیدن به زیبایی، هم دارای مزایا و هم دارای عوارضی است. از جمله عوارض جانبی که می توانیم برای کاشت مو به روش SUT بیان نماییم، ایجاد سوراخ، زخم و خونریزی در محل است. اما این روش درمانی امکان برش و پیوند مو را در سراسر بدن به وجود می آورد.

از جمله مزایایی که می توانیم برای این روش درمانی بیان نماییم، مدرن بودن و مناسب بودن نسبت به دیگر روش های پیوند مو است. البته همیشه این مسئله را در نظر داشته باشید که انتخاب جراح متخصص و کلینیک معتبر برای کاشت مو به روش SUT، بسیار مهم است.

سوالات متداول کاشت-مو-به-روش-sut

1-آیا بعد از عمل پیوند مو به روش SUT نیاز به استراحت وجود دارد؟

خیر. این روش درمانی بدون دوران نقاهت بوده و فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود بعد از کاشت مو بپردازد. تنها باید به مدت 2 الی 3 هفته از انجام ورزش های سنگین خودداری نمیاد.

2-آیا موهایی که با روش SUT پیوند زده می شوند قابلیت اصلاح دارند؟

بله. پس از گذشت سه الی 4 هفته بعد از کاشت مو به روش SUT، رشد موها روند طبیعی خود را در پیش می گیرند. به طوری که حتی پس از این مدت می توان آنها را اصلاح نیز نمود.

3-کاشت مو به روش SUT چه تفاوتی با روش های دیگر دارد؟

مهمترین تفاوتی که می توانیم برای این روش درمانی بیان نماییم، بدون درد، جراحی، خونریزی، عوارض جانبی، دوران نقاهت و … می باشد. در حالی که در روش های سنتی و رایج کاشت مو تمامی این مشکلات بعد از پیوند مو در فرد مشاهده می شود.

4-بهترین زمان برای کاشت مو به روش SUT در مردان چه سنی است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که کاشت مو 100% دائمی هیچ ربطی به سن ندارد. بلکه به شرایط فرد مربوط است. اما به طور کلی پزشکان سن کاشت مو را بین 24 تا 60 سالگی بیان نموده اند.

5-آیا در این روش درمانی جای بخیه ها و اسکار بر روی پوست باقی می ماند؟

خیر. این دستگاه با داشتن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، به هیچ عنوان جای بخیه و اسکار بعد از کشت از خود به جای نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *