خدمات پوست

کلینیک لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از روش های از بین بردن موهای زائد است که امروزه در تمامی کشورها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا لیزر موهای زائد از ابتدای خلقت خود در کلینیک های زیبایی و درمانی انجام شده است. البته امروزه طراحی و تولید دستگاه های لیزر خانگی، امکان لیزر موهای زائد را در خانه ها نیز فراهم نموده است. در ادامه قصد داریم شما را با کلینیک لیزر موهای زائد، بیشتر آشنا کنیم.

چرا لیزر موهای زائد در کلینیک

امروزه استفاده از روش های مختلف به منظور از بین بردن موهای زائد، امکان پذیر می باشد. معمولا استفاده از هر کدام از این روش ها سوزش، خارش، قرمزی، لکه های پوستی، موهای زیر پوستی، جوش های ریز و زخم از جمله عوارضی است که، پس از اصلاح پوست روی آن ظاهر می گردد. اما استفاده از روش لیزر درمانی در کلینیک ها، با اشعه های نور شدید پالس می تواند علاوه بر از بین بردن موهای زائد، در شفاف سازی و روشن سازی پوست نیز موثر باشد.

چگونگی لیزر موهای زائد در کلینیک ها

استفاده از روش لیزر موهای زائد، با وجود نورهای شدید پالس به فولیکول های مو آسیب می زند. به همین دلیل است که، می تواند به صورت دائمی موهای زائد را از بین ببرد. موهای زائد بدن انسان در سه چرخه رشد می نمایند. بنابراین برای نتیجه گیری درست و کامل نیاز است تا، در چند جلسه با فواصل زمانی مشخص، لیزر کردن موهای زائد، انجام شود.

اگر می خواهید میزان قابل توجهی از موهای زائد بدن خود را، به طور دائم از بین ببرید. بهتر است حداقل 6 تا 8 جلسه، با فاصله زمانی 3 تا 4 هفته، برای لیزر موهای زائد به کلینیک ها مراجعه نمایید. معمولا استفاده از این روش برای از بین بردن موهای زائد، برای تمامی نقاط بدن از جمله نواحی حساس بدن، ساق پا، دستها، گردن، شکم، کمر، زیر بغل و صورت بسیار کاربردی می باشد.

مزایای لیزر موهای زائد در کلینیک

استفاده از این روش در مو زدایی می تواند حداقل 30 درصد و حداکثر 90 درصد از موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد. از طرفی در جلسه اول لیزر موهای زائد ، می توان در مدت زمان کمتری، سطح گسترده تری از پوست را مو زدایی نمایید. برخی از افراد با دارا بودن بیماری های متفاوت و به دلیل مصرف داروهای هورمونی، ممکن است موهای زائد بیشتری و ضخیم تری را روی پوست خود مشاهده نمایند. معمولا این موها کاملا نمایان هستند و در صورتی که روی صورت ایجاد شوند، می توانند بسیار آزار دهنده باشند.

استفاده از روش های معمول مانند شیو، برای این موها مناسب نیست، زیرا در مدت زمان بسیار کمی مجددا موها رشد می نمایند. از آنجایی که این موها ریشه های ضخیمی دارند. استفاده از روش اپیلاسیون و موم نیز می تواند برای فرد بسیار دردناک باشد. اما استفاده از روش لیزر درمانی با ضعیف نمودن فولیکول های مو، می تواند این موها را نازک نموده و پس از مدتی از بین ببرد.

همچنین درد بسیار کمتری نسبت به روش اپیلاسیون دارد. نیاز به اصلاح نمودن موهای زائد با استفاده از این روش، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از طرفی استفاده از این روش در دراز مدت، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

شناخت دستگاه های مختلف و ویژگی های آن ها و در نهایت استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، مانند دایود، الکساندریت . شناخت نواحی بدن که لیزر موهای زائد، در آن قسمت ها نتیجه ای موثرتر دارند. آشنایی کامل با مزایا و عوارض احتمالی لیزر درمانی. شناخت وضعیت پوست و موهای زائد خود، و انتخاب دستگاه با توجه به آن.

افرادی که دارای موهای ضخیم تری هستند، نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد، خواهند گرفت. قطع داروهای حساس نسبت به نور، حداقل از یک هفته قبل از جلسه لیزر درمانی. انتخاب بهترین کلینیک درمانی و یا زیبایی برای انجام لیزر درمانی. کامل کردن دوره 6 تا 8 جلسه ای لیزر درمانی، به منظور نتیجه گیری موثرتر و بهتر. اصلاح قسمت هایی که قرار است لیزر شوند، یک شب قبل از جلسه لیزر درمانی.

خودداری از انجام اپیلاسیون حدودا 6 ماه قبل از جلسه اول لیزر، به منظور نتیجه گیری بهتر. بررسی و آشنایی با میزان هزینه لیزر درمانی، در هر جلسه با توجه به قسمت هایی از پوست که قرار است لیزر شوند. شناخت ممنوعیت ها پس از انجام لیزر درمانی. مانند خودداری از رفتن به سونا، اجتناب از برنزه کردن و آفتاب گرفتن.

ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

کلینیک هایی که در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت می کنند. باید کاملا با لیزر درمانی و نکات قبل از لیزر موهای زائد  و موارد مربوط به آن کاملا آشنا شوید. به کار گیری افراد متخصص. رعایت نظافت و بهداشت با توجه به استانداردها. استفاده از دستگاه های پیشرفته و سالم لیزر

سوالات متداول کلینیک لیزر موهای زائد

1-چه نکاتی در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد، حائز اهمیت است؟

انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد بسیار حائز اهمیت است بدلیل اینکه باید دستگاه هایی که استفاده می شود از نوع بهترین و مدرن ترین باشد تا اشخاص داوطلب بهترین نتیجه را از خدماتی که انجام می دهند داشته باشند. همچنین نظافت و بهداشت کلینیک از مهم ترین فاکتورهایی است باید یه آن اهمیت داد.

2-آیا انتخاب پزشک مناسب برای انجام لیزر موهای زائد ضروری است؟

بله . بسیاری از افرادی که فقط کار با دستگاه های لیزر را بلدند ممکنه این کار را انجام دهند اما اگر پزشک متخصص خود این روند را طی کند با آگاهی هرچه بیشتر انجام داده بدون اینکه درجه دستگاه ها دستکاری شود تا بروز سوزش یا التهابات پوستی شود.

3-آیا موزدایی به روش لیزر درمانی نیاز به استراحت و دوره نقاهت دارد؟

خیر . بعد از انجام لیزر موهای زلئد فرد می تواند به راحتی به روزمرگی خود ادامه دهد البته با توجه به رعایت بهداشت فردی و برخی موارد که بعد از لیزر درمانی باید رعایت بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *