نمونه کارها

قبل و بعد جراحی زیبایی

قبل و بعد جراحی زیبایی

زیباجویانی که در جستجوی یک متخصص جراحی زیبایی خوب می باشند همواره به دنبال بررسی نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد جراحی های زیبایی می باشند. در اینجا برای آشنایی با نمونه کارهای جراحی زیبایی کلینیک آینه چند نمونه از تصاویر را مشاهده می فرمایید.

نمونه جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی با نام تامی تاک نیز معروف می باشد. این جراحی ممکن است به روش مینور و یا ماژور انجام شود.

ابدومینوپلاستی قبل و بعددر تصویر بالا نمونه قبل و بعد ابدومینوپلاستی ماژور را مشاهده می کنید. در این روش یک برش عرضی کامل در ناحیه جلوی شکم ایجاد می شود. متخصص جراحی زیبایی بعد از ایجاد برش شکم چربی اضافه را به کمک ساکشن و یا لیپوماتیک از شکم و پهلو خارج می کند. سپس عمل تایتنیگ عضله یا همان جمع کردن عضلات شکم را برای ایجاد کمری باریک تر انجام می دهد. در انتها متخصص جراحی پوست را می کشد و پوست اضافه را برش می دهد. جایگاه جدیدی برای ناف ایجاد می شود و ناف در ناحیه مورد نظر دوخته می شود.

قبل و بعد ابدومینوپلاستیدر عکس بالا نیز ابدومینوپلاستی ماژور یا همان تامی تاک کامل را مشاهده می کنید. این نوع جراحی زیبایی شکم معمولا به بیمارانی که پوست شل و افتاده زیادی دارند پیشنهاد می شود. این گروه از بیماران با روش های ساکشن چربی و لیپوماتیک به زیبایی دلخواه نمی رسند و بهترین روش درمان آنها جراحی زیبایی شکم می باشد.

ساکش چربی با لیزر لیپولیز و لیپوماتیک

برخی مراجعین نیازی به کشیدن پوست شکم و یا برداشتن پوست اضافه و ترک خورده ندارند. بنابراین می توان با ایجاد سوراخ هایی کوچک در نواحی مورد نیاز چربی را با دستگاه هایی مثل لیزر لیپولیز و یا لیپوماتیک تخلیه کرد.

لیزر لیپولیز قبل و بعددر تصویر بالا  قبل و بعد لیزر لیپولیز شکم را مشاهده می کنید. این روش ساکشن چربی این مزیت را دارد که با یک طول موج چربی ها را لیز می کند و با طول موج دیگر پوست را تا حدی جمع و لیفت می کند. برای انجام این جراحی باید به یک متخصص جراحی زیبایی با تجربه مراجعه کنید. تا دچار عوارض ساکشن چربی با روش لیزر لیپولیز نشوید.

قبل و بعد لیپوماتیک شکمدر تصویر بالا قبل و بعد لیپوماتیک شکم را مشاهده می کنید. این روش برای ساکش و خارج کردن چربی شکمی بسیار امن است. در عین حال روشی کارآمد برای تمامی گروه های سنی می باشد.

نمونه جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی ممکن است به منظور کاهش یا افزایش سایز سینه و همچنین لیفت و بالا کشیدن سینه انجام شود.

نمونه جراحی زیبایی سینهروش محبوب پروتز سینه به منظور افزایش حجم سینه و حتی برای بازسازی بافت سینه بسیار کاربرد دارد. برخی بیماران علاوه بر این که سینه کوچکی دارند  سینه های آنها افتاده نیز می باشد. با پروتز سینه می توان هم افتادگی سینه را بدون ایجاد برش زیادی جبران کرد و هم حجم کم سینه را بازسازی کرد.

پیکرتراشی ساعت شنی

در این روش چربی اضافی نقاط مختلف بدن با دستگاه ساکشن یا لیپوماتیک خارج می شود. سپس به نقاطی که نیاز به حجیم تر شدن و پرتر شدن دارد تزریق می شود.

پیکرتراشی ساعت شنی قبل و بعددر تصویر بالا قبل و بعد پیکرتراشی ساعت شنی را مشاهده می فرمایید. چربی اضافه از نقاط شکم، پهلو، خط سوتین و ران ها خارج شده است. سپس به باسن تزریق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *