خدمات پوست

تزریق پروفایلو صورت

تزریق پروفایلو صورت

اگر نگران چین و چروک پوست صورت خود هستید و برایتان اهمیت دارد که از درمان هایی با ظاهر طبیعی بهره مند باشید، لازم است تا با تزریق پروفایلو صورت آشنا شوید. تزریق پروفایلو صورت یک درمان جدید و منحصر به فرد برای بازسازی پوست است که با افزایش تولید کلاژن و الاستین، خطوط ریز و چروک را بهبود می بخشد و زیبایی پوست را فراهم می آورد.

تزریق پروفایلو صورت در واقع نوعی تزریق ژل برای افزایش آب رسانی است که قوام پوست و ظاهر آن را به صورت محسوسی ارتقا می بخشد. این ژل مبتنی بر ماده ای طبیعی بنام هیالورونیک اسید است که به صورت طبیعی در بدن باعث افزایش رطوبت پوست می باشد  و مانع ازایجاد پوست خشک می شود. وجود این ماده طبیعی، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. وجود این دو ماده برای داشتن پوستی شفاف و جوان ضروری است. تزریق پروفایلو به صورت سرپایی، بسیار سریع و بدون درد انجام می شود. پس از فرایند درمانی نیز، بیمار نیازی به استراحت ندارد.

تزریق پروفایلو صورت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می­کنید، پوست شما دارای چروک زیادی است، تیره و پیر شده است یا طراوات خود را با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی از دست می دهد، بهتر است به یک متخصص پوست و مو برای بررسی امکان استفاده از تزریق پروفایلو صورت مراجعه کنید. تا یک لیفت صورت بدون جراحی برای شما انجام شود.

از آنجایی که بالای 30 سال، تولید کلاژن و الاستین دچار تغییراتی می شود، می توانید از این درمان برای جلوگیری از پیر شدن پوست استفاده کنید. این درمان آبرسانی پوست را افزایش داده و یک ظاهر با طراوت و جوان ایجاد می کند.

اغلب کسانی که از تزریق پروفایلو استفاده می کنند، گفته اند که اطرافیان متوجه ارتقا زیبایی پوست آ­نها شده اند اما باور نداشتند که یک درمان زیبایی بر روی پوست آنها انجام شده است که به معنای طبیعی بودن ظاهر پوست با این درمان زیبایی است. اگر به دنبال درمان ظریف و رفع چین و چروک به صورت دقیق هستید، تزریق پروفایلو صورت بهترین گزینه است.

تزریق پروفایلو صورت به صورت درمان مکمل

در صورتی که برای رفع چین و چروک صورت به متخصص پوست و مو مراجعه کرده باشید، لازم است قبل از تصمیم برای تزریق پروفایلو صورت، مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. در صورتی که سن شما بالا باشد، چین و چروک ها عمیق باشند یا پوست به صورت کامل حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد، به احتمال زیاد متخصص زیبایی ترجیح می دهد از این درمان به صورت مکمل در کنار درمان های دیگر استفاده نماید.

البته این درمان در کاهش چین و چروک و افزایش طراوت هر پوستی بدون محدودیت سنی تاثیر زیادی دارد و سبب جوانسازی صورت می شود اما در صورتی که هدف تاثیر بیشتر و درمان دقیق تر و کامل تری باشد، متخصص پوست و مو ترجیح می دهد از درمان های دیگر نیز استفاده نماید. تزریق پروفایلو به صورت مکمل برای درمان چین و چروک گردن یا هر ناحیه دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سوالات متداول تزریق پروفایلو صورت

1-تزریق پروفایلو صورت همانند فیلر های پوستی باعث افزایش حجم نیز می شود؟

در واقع پروفایلو صورت، فیلر پوستی نیست و نمی توان از آن برای افزایش حجم برخی نواحی از جمله گونه ها استفاده نمود. این ژل به صورت یکنواختی در صورت توزیع می شود و مسئولیت آبرسانی را بر عهده دارد. تزریق پروفایلو بسیار مناسب کسانی است که اقدام به درمان پوست صورت با ظاهر طبیعی اهمیت می دهند.

2- پس از چه مدتی نتایج تزریق پروفایلو صورت مشخص می شود؟

پس از تزریق پروفایلو صورت، طراوت پوست افزایش می یابد و پوست سفت تر می شود. در بسیاری از مواقع از هفته اول کم شدن چروک های ریز محسوس است اما پس از 4 هفته می توان اثرات این درمان را به صورت محسوسی مشاهده نمود. معمولا 2 تا 3 تزریق با فاصله 4 هفته، برای تکمیل فرایند این درمان زیبایی کافی است.  پس از دومین تزریق، می توانید انتظار تغییرات مثبت زیادی در پوست خود داشته باشید. نتایج تزریق پروفایلو از هفته اول نمایان می شود

3- نتایج تزریق پروفایلو صورت تا چه مدتی پایدار است؟

معمولا نتایج این درمان تا 6 ماه ماندگار بوده و پس از 6 ماه ممکن است نیاز به ترمیم وجود داشته باشد. پایداری درمان وابستگی زیادی به نوع و جنس پوست شما و مراقبت های خانگی دارد که از پوست خود دارید.

4-آیا قبل از تزریق پروفایلو صورت آمادگی ویژه ای لازم است؟

ممکن است متخصص پوست و مو از شما بخواهد قبل از تزریق، از مصرف برخی داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین یا دارو های ضد التهاب خودداری نمایید. این دارو ها با خطر کبودی بعد از درمان همراه هستند. در کل توصیه می شود چند روز قبل از درمان از مصرف الکل خودداری نمایید.

5-مراقبت های لازم پس از تزریق پروفایلو صورت چیست؟

تزریق پروفایلو صورت معمولا با 5 تزریق در 5 نقطه از صورت در هر نوبت همراه است و بیمار نیازی به استراحت پس از تزریق ندارد. برای نتیجه بهتر توصیه می شود پس از درمان برای مدت کوتاهی از لوازم آرایشی یا فرایند دیگر زیبایی مثل لایه برداری و … استفاده نکنید. روز های اول توصیه می شود از رفتن به استخر ، سونا ، باشگاه ورزشی و … نیز اجتناب کنید. بهتر است در معرض مستقیم نور خورشید نیز قرار نگیرید. نواحی تزریق را نیز لمس نکنید.

2 thoughts on “تزریق پروفایلو صورت

  1. نگار گفت:

    سلام خسته نباشید ،ژل پروفایلو برای ترک های پوستی مثل بازو و شکم استفاده میشه؟ یا فقط برای گردن و صورت؟لطفا هزینه رو هم بفرمایید

    1. مشاور فوراور تاپ کلینیک گفت:

      سلام ژل پروفایلو برای ترک های عمیق و پر کردن گودی و چین و چروک عمیق کاربرد دارد. برای درمان ترک های پوستی می توانید از کلینیک وقت ویزیت بگیرید. بعد از بررسی وضعیت پوست شما یکی از دستگاه های کربوکسی تراپی، کرایوتراپی و … را برای درمان شما پیشنهاد خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *